Shadowhunters сезон 2 епизод 1

logo

Д: Ето, че дойде и новия сезон, за който всички фенове на книгите запознати със сериала таяха надежди и бяха притаили дъх. Според мен епизодът може да се нарече добър. Имаше доста положителни неща, доста пооправени неща, но и старите пропуски /До колкото разбрах след 3ти епизод сценариста ще бъде сменен и се надявам да оправи и старите грешки/. По мое мнение макар и да бързат се придържат към книгата с някои изменения, които сме споменали в Спойлер-секцията.

От тук нататък започва Спойлер-секцията. Продължете на свой собствен риск 😼

Д: Първа сцена : Трупове! ЗАЩО са му на Валантайн възрастни, когато знаем, че децата по-лесно се „ИЗВИСЯВАТ“ … Доста тъпо начало имайки предвид / почти съм сигурна/, че Вал не използва бокала, за да създава ловци на сенки…Има такъв план, но не го използва. Като цяло тази първа сцена беше много странна и въпреки, че бойните схватки бяха сполучливи, не разбрах смисъла в това изобщо….

Косата на Джейс / Доминик/ Ужас… в първата сцена поне е чиста, но през целия епизод изглежда като с мръсна, изрусена с евтина боя, перука. jacekosa#No   😱😱😱

Как го намери Клеъри, че и портал си направила…как пък си направи портал?! Явно вече магията няма правила, всеки може да си създава портал където и когато поиска. Но поне порталите вече не са странни лилави врати… Как портала се задържа толкова дълго отворен впрочем? Много въпроси, никакви разяснения…

Новите саби – секси.. Старите – фалшиви мечове от междузвездни войни / никога не успях да си представя книжните Серафимски ками, но новите макар и изкопирани от WOW, както ми подсказаха са доста добри/

me4

Руна, с която да ставаш, когото си поискаш? WTF? 💩 Защо беше нужно? Валантайн знае, че Джейс е с него от 5 мин. Много ясно, че не му е верен…. нали в това е смисъла да го убеждава целия епизод, че е същия като него,  и че трябва да убива долноземци.

Новото интро мн яко on point. Наистина малко прилича на Teen Wolf, но все пак е много по-добро от старото.

Институтът отвън нямам спомен за него от първия сезон, но е хубаво да го виждаме…само да не е толкова сиджиай…,но става. Добро допълнение/ако е такова/…Макар че по-нататък Алек и Мерис излизат от института и са в парка? Института би трябвало да има двор…да е прикрит от мунданите..не те да се разхождат свободно.

Магнус държи дрехата на Джейс все едно ще го охапе 😁 .

magnus

От къде го измислиха този нов директор на института и какъв ще е тогава смисъла Мерис да се откаже от Джейс и да го изгони?! За мен това е сериозна дупка в историята. Освен това ако искаха да има антигерой лесно можеха да вмъкнат застаряваща актриса, която да играе ролята на инквизиторката Имоджин. Ролята и е важна в книгите…

Малек изведнъж трябва да повярваме, че са в много дълбока връзка, след като Алек режеше Магнус почти цял сезон и след една целувка заживели щастливо….ГЛУПОСТИ! Л: Цялата постановка в първи епизод беше малко насилена. Ти ми помагаш, ама аз съм сърдит, искам помощта ти, но ти си тръгваш, отивам да ти се извиня, много съм добър в извиненията и ти ми прощаваш, съгласяваш се да ми помогнеш….и изведнъж вече нямам нужда от помощта ти?! 😒

malek

Естествено, че предишното ръководство ще е изцяло НЕефективно от измисления ви персонаж…. и решихте да го поправите с нов измислен. Защо?! Как така този новичкия заповядва на Джослин, Саймън и Люк. И какво подяволите правят те тримата там като цяло? Особено Люк и Саймън се разкарват из института все едно са си у тях, а не на свещена земя. Plot hole.

Клеъри си е Клеъри…зверски тъпа.. Натопи Джейс брат си, в когото е влюбена.

Прочутата „спагети сцена“ сред буктюбърите….Да защо пък да не му готви, опитвайки се да го примами на своя страна. Да, не се спомена за ваната със спагети, но все пак сцената не беше чак толкова зле…Валантайн показва бащинската си страна.Джейс го заливаха с вода и се предполага, че се изкъпал…,но косата…КОСАТААА е с 3 дневна мазнотия по нея. КАК?! Джейс се опитва да го убие толкова много пъти….макар и бегли спомените ми от книгата смятам, че това е още един plot hole на сериала…Джейс е силно привързан към баща си и малкото добри спомени, които има от него защо ще се мъчи да го убива? Да търси отговори ДА…но направо да го убие и да е в готовност да му нанесе смъртоносен удар всеки път като го погледне ..не мисля. В книгата все се опитва да му посегне, но въпросите в главата му го спират всеки път.

Руна за видения? Връщане в миналото? Какво по д* е това? 😰 Кофти сцена и твърде рано за нея може би. Кой спи и не усеща игла в корема? В книгата Джослин /мисля/ пиеше демонската кръв…но и завиждам за дълбокия сън.

runa

Малек с нови прически…ето това са хубави нови прически! 😻😻😻

kosi

НАЙ-ДОБРАТА СЦЕНА В ЦЕЛИЯ ЕПИЗОД : 😂

https://www.youtube.com/watch?v=ShnYi9-lJps

След нея не знам какво се случи…Доста забавна сцена. Много добра актьорска игра на Алберто /Може би като най-неопитен режисьорското виждане не успява да му повлияе толкова колкото на другите/. Саймън е най-добре изградения и най-добре изиграния персонаж в сериала. Стахотна сцена. Много Саймънска…определено виждате Саймън от книгата в нея… а и като цяло.

Кораб академия за ловци на сенки..?!Чакай малко това е доста напред, а те са доста стари. В книгата Вал има съвсем други занимания да събира деца долноземци за заклинанието, но явно книгата изобщо няма значение… 😵

След цял епизод пълен с Кат и малко бой….нещичко и за момчетата….задника на Ем / Изабел / няколко пъти поради липсата на каквито и да е физически качества в другите жени особено Клеъри /голяма глава срещу секси тяло страшна тренировка.. ъъ.. да/

em

Ново място за ресторанта на Люк? От кога е на доковете…е явно от този сезон. Харесва ми способността на нещата да изменят мястото си, формата си, облика си от епизод на епизод и от сезон на сезон без никаква смислова връзка. 😵

И от кога всеки може да проследи някого, само защото държи негова дреха?
Ловци на сенки за тъпчовци….на Клеъри няма да и помогне и това, но все пак хората са си написали кодекс…дЪъЪ…Джослин влиза в склада посред бял ден при вампир,оставя вратата отворена и всичко е ОК?КАК? Дай ми телефона и стилито си…А телефона на Саймън?! Дори не ми се коментира тази сцена, ужасно просто… 😲

ruk

Медитацията на Магнус….damn…  💫 И нещо, което не харесвам от самото начало…защо сме виждали магьосническия знак на Магнус, очите, в много редки случаи, когато прави магия? И определено са забравили, че Бейн нямам пъп….Отвличане на вниманието с плочки 5+ . Магнус – твърде много разтечен молив за очи, твърде малко блясък….Друго, което не ми харесва в изграждането на персонажа е парадирането с неговата Гейственост! / май няма такава дума/ И когато каза, че е ходил с Камила Белкор всички бяха в шок / както е и в книгата, но тук се намекваше друго…/ Малек сцените са винаги добре дошли…хубава сцена между тях с извинението.

grim

Естествено като на филм първото стъпване на суша и всички едновременно намират Вал и Джейс 😨😨….Алек окей – парабатайска руна, която не би трябвало да бъде заглушена от вода / изниква ми спомен, че Алек го намери на кораба и говори с него, но не знам колко е достоверен/.

Л:А другите си имат някакви странни технологии за тази работа. Малка скобичка, уж Виктор беше забранил на Клеъри и Джос да излизат, но накрая на епизода и двете са навън…

Д: Саймън, който нямаше обхват на доковете веднага прихвана Джослин… и ако е нямал обхват защо Джослин взе телефона на Клеъри? Това с вампирите беше малко насилено и мисля доста измислено. А речта с предаването на Клейва…какво пък беше това? Какви са тези нови права на долноземците, за които не знаем много, ако ядосаш ловец на сенки си до там, няма „Аз си знам правата“….

Реплика на епизода – отново Саймън „Аз съм вампир…тичам бавно, заради теб“ ьхахьахьхахьа . Толкова в стил Саймън отново. 👏👏👏

bqg

Л:Джослин по мое скромно виждане се държеше като неадекватна през целия епизод. Първо, тя се събуди вчера, а се държи сякаш през цялото време е била там и знае какво се случва…а не знае. В книгата тя не харесваше Джейс, смяташе, че това е една от игрите на Валънтайн, но съм почти сигурна, че не се е опитвала да го убие и със сигурност не би тръгнала срещу детето си?! А и също в книгата след събуждането ѝ, Клеъри и беше сърдита и нормално…. В сериала се опростиха за 2 секунди и майката трябваше да се прави на лоша, за да я намрази Клеъри. 👿

Д: И воала кулминацята на епизода за мен… Джослин излязла от кома преди 5 минути взела арбалет и иска да убие Джейс….ЗАЩО? Е  ясно е защо, но Лина се изказа по този въпрос. За челите книгата или поне за мен това ми се видя много насилена сцена. И другата глупост…Клеъри е изумена, че майка ѝ лъжкинята, на която прости за едно мигване на очите, се опитва да убие собствения си син…! За челите книгата или поне за мен това ми се видя много насилена сцена.

djos

Л:За мен това си беше епизод като от първи сезон, но трябва да им се признаят положителните промени, които са направили. Но дотук – много дупки в сюжета, УЖАСНИ реплики… Куп сгрешени неща, тотално извън книгите.
Д: Според мен се придържаха като цяло към книгата освен новия директор и академията за ловци на Вал… и Джослин убийцата на Джейсовци….,но аз определено видях голям напредък.

Ако смятате, че Лина е безгласната буква в това ревю….Грешка….просто аз /Дес имам повече свободно време/. Нищо не е побликувано без редакторското мнение на моята съблогърка. А и съм сигурна, че делим един мозък….

Вашият коментар

