Burn, Rewrite, Reread – Book Tag

Двете с Дес решихме да направим един интересен таг, който видяхме из буктюбърското общество, а именно Burn, Rewrite, Reread.

Правила:

Аз давам на Дес 5 комбинации от по 3 книги, респективно тя дава същия брой комбинации от книги на мен. Всяка от нас избира за всяка група книги: коя да изгори, коя да пренапише и коя да препрочете. Това е, а сега нека да започваме.

Първи рунд:

  • Дес решава

Без име11.png

Изгарям Истории от Академията за ловци на сенки

Саймън ще трябва да си остане мундан.

Пренаписвам Двор от мъгла и ярост

Може би тук бих променила самосъжалението на Фейра, тъй като не споделям тезата, че това е добре представен посттравматичен стрес. Също така малки неща в Люсиен.

Препрочитам Възпламеняване

Защото не мога да пипна Пийта

  • Лина решава

Без име4.png

Изгарям Предани

Това се дължи от факта, че не ми хареса края и не смятам, че всичко трябваше да свърши точно по този начин

Пренаписвам Принцеса с часовников механизъм

Ами предпочитам да я пренапиша, понеже въпреки че трилогията има много материал откъм сюжет, не съм сигурна, че се реализира целия ѝ потенциал.

Препрочитам Възпламеняване

Обичам „Игрите на глада“, а доколкото помня Възпламеняване ми е любимата книга от поредицата. Четох книгите преди доста време и може би това е още една причина да ги препрочета тази година.

Втори рунд:

  • Дес решава

Без име.png

Изгарям Дивиргенти

Макар, че има 2-3 момента с Фор, които ми харесваха и ги нямаше във филма.

Пренаписвам Здрач

Бих искала да променя някои неща в тази книга и бих започнала от момента, в който Едуард заблестя.

Препрочитам Рубиненият кръг

Защото си спомням че имаше екшън накрая и щастлив край на поредицата.

  • Лина решава

Без име5.png

Изгарям Град от кости

Защото, нека си го кажем, това не е най-добрата книга от поредицата.

Пренаписвам Двор от рози и бодли

Въпреки, че обичам всичко, което излиза от ръцете на Сара, може би бих променила леко характера на Фейра.

Препрочитам Хари Потър и Философският камък

Не докосвам творчеството на Роулинг. Книгата си е перфектна и за мен е само удоволствие да я препрочитам, и препрочитам, и препрочитам.

Трети рунд:

  • Дес решава

Без име1.png

Изгарям Принцеса с часовников механизъм

Защото за мен, това е най-слабата поредица на Касандра. Само за Джем ще ми е мъчно да го изгоря.

Пренаписвам Петдесет нюанса по-тъмно

Въпреки че не знам какво точно ще пренаписвам.

Препрочитам Хари Потър и Затворникът от Азкабан

Не смея да пипам нищо от Роулинг, а и не съм чела книгите откакто бях юноша бледен и никога не съм ги препрочитала. Може би е време.

  • Лина решава

Без име6.png

Изгарям Здрач

Защото въпреки, че тази книга има носталгична, морална стойност за мен, вече съм надраснала този тип литература и не бих искала да се връщам отново към него. Прочетох тази книга в точния момент, в точната възраст и ми харесваше. Отвори ми очите за съвременната литаратура и ме накара да заобичам четенето. Благодарение на Здрач обаче, се запознах с по-качествени книги от тази.

Пренаписвам Академия за вампири

Препрочитам Игрите на глада 

Тук и Академията и Игрите са ми горе-долу на едно ниво и не мога да реша коя предпочитам, тъй като харесвам и двете книги, заради различни неща.

Четвърти рунд:

  • Дес решава

Без име2.png

Изгарям Град от кости

Май Клеъри ще стане огнена не само в косата, ами и навсякъде. Доста почнахме да горим тази книга.

Пренаписвам Лейди Полунощ

Ясно е, че тази книга е за пренаписване отвсякъде.

Препрочитам Всичко, всичко

  • Лина решава

%d0%b1%d0%b5%d0%b7-%d0%b8%d0%bc%d0%b57

Изгарям Разбий ме

Защото за мен тази книга няма нужда само от пренаписване. По-лесно ще ми е да напиша нова книга. Главната героиня Джулиет предизвиква само и единствено неприазън и съжаление, взима не едно лошо решение (и то само в първата книга), и въпреки че в третата книга героинята е неузнаваемо подобрена, точно в „Разбий ме“ си е направо жалка.

Пренаписвам Последна саможертва

Не помня критиката си тук, тъй като мина време откакто прочетох книгите, но все ще се намери нещо, което не ми харесва и бих променила. Просто сърце не ми дава да изгоря тази книга, а и все пак краят беше хубав.

Препрочитам Стъкленият трон

Не желая да докосвам тази книга и въпреки че не беше най-зашеметяващата от поредицата (все пак има за конкуренция „Огнена наследница“ и „Кралица на сенките“), си беше приятна за четене. И имам впредвид възрастта на Сара, когато я е писала и факта, че и е първата книга. А и кой би посегнал на Селена Сардотиен?

Пети рунд:

  • Дес решава

Без име3.png

Изгарям Хрониките на Магнус Бейн

Смятам че е очевидно, че изгарям тази книга. Въпреки, че има една една сцена с Уил, която бих скъсала, преди да хвърля останалото в огъня.

Пренаписвам Предани

Препрочитам Вината в нашите звезди

И без това съм чела тази книга май 3 пъти, а филма съм гледала 4-5 пъти.

  • Лина решава

Без име8.png

Изгарям Принц с часовников механизъм

Защото от тези трите, тази книга е най-лошата.

Пренаписвам Възпламеняване

Въпреки че не знам какво точно ще променям, при положение, че обожавам тази книга, а филма още повече.

Препрочитам Двор от мъгла и ярост

Естествено, дори го правя в момента. Най-любимата ми книга точно сега и определено най-доброто, което съм чела за миналата година и май изобщо.

Това беше всичко за този таг. Надяваме се, че сте се забавлявали, колкото нас! 🙂

Вашият коментар

