Магнус Чейс и боговете на Асгард от Рик Риърдън – ревю Дес

Хей, Night readers! Отдавна не сме писали ревю…., но ето го сега топло, топло чак пари.

mc

Ще започна от там, че това е първото ми докосване до книгите на Рик Риърдън. Досег до неговото творчество съм имала само с 2та филма за Пърси Джаксън…,което не се брои много.

Обратно към Магнус. Първо колко страхотно е да харесаш име на колега автор,че да пожелаеш да го използваш.
Книгата е страхотно забавна. Смяла съм се с глас докато я четях.Всеки персонаж притежава собствен хумор, въпреки трагичната си история. Едва ли ще намерите персонаж, който да не харесате бил той добър или лош.
Всеки закупил си българското издание предлагано от Егмонт ще забележи, че на корицата пише 10+ години и това е единственият малък минус за мен. Наистина книгата до някъде има възрастова категория ориентирана към по-младите читатели. НО, НО ако сте млади по душа и търсите забавно леко четиво ето го и него.
Единственото нещо ,с което имах проблем бе нордическата митология и сложните имена, НО отново НО ако вече сте запознати с нея книгата ще ви хареса страшно. Ако ли не, не се отказвайте, свиква се и ви се иска да научите още….Да не се ограничавате само с Зевз и приятели.
За жалост имам и 1 малка забележка към Егмонт : Книгата за мое нещастие е пълна с правописни грешки, което за мен е недупостимо особено ориентацията на книгата към по-младите.

Давам и 4/5 – 5 от 6 звезди, заради непознаването ми на Нордическата митология,с която трябваше да свикна.

От тук надолу моля продължете на собствен риск, ако не сте чели книгата! СПОЙЛЕРИ ☝

Магнус Чейс е един страшен, бездомен хуморис, който умира…ДА умира в още в първите глави.Е това сигурно не сте го очаквали…Нито пък аз. Поне частта с умирането. Но тук все пак говорим за богове ииии не книгата не е в минало време. Просто Магнус вече е НЕмъртъв войн на Один от Валхала.
След като пристига във Валхала разбираме кой е баща му….Или поне за незапознатите прочитаме името Фрей последвано от КОЙ…а аз си мислех че е Тор. тц тц.
Валхала място,на което не би трябвало да попада г-н Чейс, тъй като той е от ваните / богове на природата/, а Валхала е Раят за асите /боговете на войната/. Още от тук мирише на проблеми за всички замесени.
И нека думата „безсмъртен“ не ви заблуждава…В тази книга няма такова нещо. Е има го, но всеки може да умре.КАК? Как бесмъртните могат да умрът? Тор да се удави? Но в същото време са отсекли главата на Мимир, а той все още е жива ГЛАВА?Но има животни, които биват убивани за храна и се съживяват? Няма да е зле да научим правилата в този нов свят.
Харт и Блитцен…Как да не ги обичаш тези двамата. Елф и джудже. Всеки със своята тъжна история и въпреки това толкова забавни. Няма смисъл да ви разказвам, ако сте чели книгата знаете за какво говоря.

d031c1e61c2fb60c6f732552ca364f6d

Съжалявам, ако споилерите не са толкова споилери и ако подробностите са малко, но митологията и хумора ми взеха ума и двете по различен начин.
Самира е доста интересен персонаж и разбира се е дъщеря на Локи /четяйки нямаше как да не си представям филмовия Локи – Том Хидълстън/. Първоначално си помислих, че може би щом му е дъщеря Локи все пак не е толкова лош /до епилога неизбежно го сравнявах с Рисанд от „Двор от мъгла и ярост“/, но все пак се оказа такъв за какъвто го смятат всички.Но никога не съм се съмнявала в Сам.
Персонажите от 19-ят етаж кой от кой по цветен и интересен също доста бързо ме накараха да се привържа към тях, както накараха и Магнус. Първото ми любимо нещо / въоръжените банички/ дойде от тях. С тяхна помощ сформирахме един страхотен екип за борба с Рагнарок /Края на всички 9 свята…да правилно 9 сложни свята/ или по-скоро неговото ОТЛАГАНЕ.tumblr_og4dqaitdz1rbkseqo1_500

Окай 1:52 е 16.02.2017 и очевидно не се получава….Нека ви кажа най-любимите ми неща в книгата освен хапливия Магнус Чейс разбира се:
1во Джуджешкия свят определено е любимото ми място. Да прочета историите на всяко създадено нещо – няма по-забавна част в книгата.
16809244_10212465729227199_243909594_n

2ро : Заглавията на главите /което явно е запазената марка на автора/
16754068_10212465727707161_1939910465_n
Самият Тор определено не е Крис Хемсуърт от филмите, но си има свои предимства…
%d0%bf%d1%80%d1%83%d0%b4%d0%bb%d0%b8%d0%be
И да не забравяме Тейлър Суифт е джудже…да и прави джуджешка музика. LOL

Е може би някой ден или когато прочета всички книги и съм разбрала митологията ще направя сносно ревю, каквото заслужава тази книга. Или Лина ще се заеме с тази задача, но засега разполагате само с моето НЕревю.

Извод : Книгата е много добра…Дори да не познавате творчеството на автора, дори да сте много над 10+ Прочетете я. Ще се забавлявате най-искренно.
А за подобаващи ревюта ви предлагам тези на
Jessethereader :
https://www.youtube.com/watch?v=3qtaoOl3-cw

и polanbannasbooks разбира се :
https://www.youtube.com/watch?v=Wrd1-tV56xA

Ако ви е омръзнало от Джеси и Кристин винаги можете да погледнете ревюто на Темида от writing is fun на : https://writingisfunbooks.wordpress.com/2015/10/27/%d0%bc%d0%b0%d0%b3%d0%bd%d1%83%d1%81-%d1%87%d0%b5%d0%b9%d1%81-%d0%b8-%d0%b1%d0%be%d0%b3%d0%be%d0%b2%d0%b5%d1%82%d0%b5-%d0%bd%d0%b0-%d0%b0%d1%81%d0%b3%d0%b0%d1%80%d0%b4-1-%d0%bc%d0%b5%d1%87/
Определено е намерила думи да се изрази, за разлика от мен. А и признавам главата ми е в следващото ревтю, което ще е скоро на страницата. За това моля простете и прочетете тази Книга…Аз захващам следващата от поредицата.

Вашият коментар

