Непопулярни мнения (Unpopular opinion book tag)

Решихме да направим тага „Непопулярни мнения“, който се състои от 9 въпроса, отнасящи се за нашите предпочитания що се отнася до книги. Надяваме се с този таг да ни опознаете по-добре. 🙂

1. Коя е книгата/серията, която всички харесват, но ти не?

Дес:

„Адски устройства“ на Касандра Клеър. Според мен е най-слабата ѝ поредица, като не броим „Тъмни съзклятия“ и по-точно „Лейди Полунощ“, защото там има още време да се пооправят нещата…. и „Хрониките на Магнус Бейн“ , която май не е особено харесвана книга…иначе тя щеше да е моя отговор.

Лина:

Тук ще трябва да отговоря с „Изборът“, като в това число включвам първите три книги (пробвах да започна четвъртата, но беше убийствено скучна и просто не можах да продължа, за мен тази поредица трябваше да приключи с „Единствената“). Та определено hype-a за тази книга е навсякъде, но на мен ми изглежда като подходяща литература за 10, 12 – годишни (въпреки, че има толкова по-интересни неща за четене за тази възраст). Рокли, принцеси, корони, един мъж обграден от 35 момичета, на който му отнема три книги да осъзнае, че обича само една от тях и Америка Сингър, оо Америка, главната героиня, която лично за мен е най-лошият главен женски персонаж, за когото някога съм чела.
20150301_113711

2. Коя е книгата/серията, която ти харесваш, но другите не чак толкова?

Дес:

Много мислих и реших да сложа „50 нюанса сиво“. Не мога да кажа, че е велико литературно творение, но ако искаш да ти се раздвижи кръвта надолу е доста добра. Аз лично я четох с удоволствие хаха 😀 .
5850949_b

Лина:

Тук ще отговоря с поредицата „Скъпоценни камъни“ на Кирстен Гир. Не бих казала, че хората не я харесват, но не смятам, че се говори толкова за нея, колкото реално заслужава и просто не е сред известните YA поредици, а и тук там я наричат незряла и прочие. Трилогията е много добра, страхотни персонажи, интересен сюжет и развитие на историята. Между другото няма как да се пропусне и забележителният хумор, много забавно четиво.

3. Герой в любовен триъгълник, който накрая не е останал с човека, с когото ти си искал?

Дес:

Отново „Адски устройства‘‘. Определено исках Теса и Джем да се съберат накрая, но уви…и все пак лошата Каси се измъкна от това Теса да направи един вид изборът с кого да остане, което ме ядоса още повече.
the-infernal-devices_wallpaper

Лина:

Тук си мисля колко здраво шипвах Ейдриън и Роуз, докато четях поредицата „Академия за вампири“. Просто много харесвах Ейдриън и бях си наумила, че с Роуз са един за друг, но не….тя си върна нейния си Димитри. Но пък Дес ми разказва, понеже аз не съм чела, че Сидни от продължението на Академията „Кръвни връзки“ била в пъти по-добре от Роуз, така че поне Ейдриън си е намерил момиче, което го заслужава.

4. Известен жанр, който ти не четеш?

Дес:

При мен са доста, но най-вече трилъри и хоръри. Не обичам страхотии /гнусотии и това не са моите стилове. Просто не е моето нещо.

355013_595_

Лина:

По-принцип не обичам да се изолирам от определен жанр литература и да имам предрасъдъци към произведения, които не съм чела, но що се отнася само до жанрове, то това са научната фантастика (всякакви неща с космически совалки и извънземни не ме привличат), и аз като Деса – трилъри и хоръри, и може би, заради предпочитанията ми в разделение проза, съм малко скептична за поезията изобщо, особено съвременната, и особено типа – два реда, десет думи, които нямат никакъв смисъл, но се смятат за литература.

5. Герой, който всички харесват, но ти не?

Дес:

Уил от „Адските устроиства“ отново….Не е точно, че не го харесвам, но и не разбирам цялата тази истерия покрай него особено след като вече сме се запознали с Джейс, който също не ми е любимец.
Клеъри от „Реликвите на смъртните“ също за мен е много глупав персонаж, който е over hype-нат отново за мен безпричинно.
И Роуз и Димити от „Академия за вампири“. Просто ме дразнят персонажи, които виждам само любовта си към другия и забравят за всичко и всеки…ехо – света не се върти около егоистичната ти любов. Не мога да кажа, че Димитрии ме впечатли с нещо.
bc546786849843f1eb2e0920f69b5fd3

Лина:

Тук като Дес ще кажа Клеъри, по същите причини. Тамлин  в първата книга „Двор от рози и бодли“ (защото във втората е очевидно), но в първата книга всички го харесват, а аз не , дори и преди да се появи Рис, а след него още повече. Същото се случи и с Адам от „Разбий ме“, Джулиет се влюби в първото момче, което видя и всички примираха по него, но аз не.

6. Популярен автор, към който ти просто нямаш интерес и не харесваш?

Дес:

Толкин и Мартин, много дебели книги и много смърт.

Лина:

Джон Грийн, от него съм чела „Вината в нашите звезди“ и „Хартиени градове“, и преди около три години си бяха страшна сензация и всички говореха за тях. На мен обаче ми идват малко депресарски и просто в стремежа си да са реалистични и да представят живота такъв какъвто е, Грийн отива в другата крайност. „Хартиени градове“ си е направо скучна. Нямам интерес да продължавам да чета книгите на този автор.
John Green Author of The Fault in Our Stars

7. Кое е нещото, за което ти е писнало да четеш?

Дес:

Избраният, които винаги е в неведение, че трябва да спаси света.Колко избрани може да има на този  свят 🌍. Вече с лопата да ги ринеш тези избрани.
maxresdefault

Лина:

Слаби женски персонажи, които все имат нужда от спасяване, понеже не могат сами да избягат от кулата, ами чакат принца да го направи вместо тях и да ги отнесе в някой приказен замък. Това разбира се включва понякога нарочно омаловажаване и принизяване на героинята в началото на книгата или серията с цел изменението и така нареченото „израстване“ да е по-осезаемо. Ще ми се да минаваме и без това.

rosie-the-riveter

8.Известна серия към която нямаш интерес?

Дес:

„Властелинът на пръстена“ и „Игра на тронове“, мъжко фентъзи и твърде много персонажи, които докато запомня умират.

Лина:

„Братството на черния кинжал“ – четох първата книга, прегледах и останалите, но просто не ме впечатли с нищо кой знае какво, паранормална романтика плюс еротика. Нямам интерес да прочета всичките книги, които са 13 до този момент и явно ще нарастват, въпреки, че доста жени са обсебени от тази серия.

75926_10151464162974539_570061842_n5b15d

9.  Коя адаптация към филм или сериал ти е харесала повече от книгата?

Дес:

Дненвниците на вампира. По-сложни истории и персонажи…Иън Съмърхолдър все пак… Може би и наръчник на оптимиста, книгата е твърде куку.
the-vampire-diaries-20120112073042377

Лина:

Филмът „Възпламеняване“ за мен е най-успешната адаптация от книга към филм, и най-добрата от цялата серия за Игрите. Бих сложила и Хари Потър тук, въпреки, че аз съм чела само първата книга. Естествено книгите са си книги и не може да са по-лоши от филмите, но не съм чела никой да се оплаква, че филмите не отговарят на съдържанието. 🙂
the_hunger_games__catching_fire__final_poster__by_phoenixpx-d6ufj3r

Това е от нас за тази мрачна събота. Кажете ни как вие бихте отговорили на тези въпроси долу в коментарите. 🙂

Вашият коментар

