Shadowhunters сезон 2 епизод 9

logo
Здравейте! Това е нашето ревю за епизод 9, който въпреки че поддържаше нивото на качество на последните няколко епизода, на места ни се стори малко скучен.
За мен това беше напълно нормално-скучен епизод подготвящ ни за края. Под край имам предвид последния епизод за сезон 2А. Кога ще започне сеозн 2Б все още не се знае.
Както виждате ревюто върви в познатите за вас цветове изразяващи нашите медени гласове.

Нататък СПОЙЛЕРИ!!!

Началната сцена не ми хареса особено много. Нека си го кажа направо – цялата тази разбота с Клеъри и Саймън не ми е по вкуса, не ми харесваше и в книгите, но тук наистина ме дразнят лигавите сцени помежду им и това е може би e голям недостатък на този, а и на миналия епизод. И дори не бих казала, че Саймън e този който ме дразни, защото него го разбирам, тъй като чака този момент цял живот. Клеъри е тази, която не мога да разбера и да проумея. В книгите имат кратка задявка със Саймън, но тя не го обича по този начин и за това не се получава в крайна сметка. Просто и двамата са объркани, несигурни в това което правят, а самата Клеъри заявява пред себе си, че просто и е приятно да е със Саймън и компанията му ѝ харсва. В сериала са уверени, че са намерили любовта на живота си едва ли не…. Наистина не искам да издребнявам до там, че да търся оправдания за недоволството ми в книгите, и не ми пречи сериала да не е по книгата, ако е направен добре. Това, което не харесвам е обаче да ми изменят представата за героите. И бога ми, като ги видях да се натискат и Джейс да влиза, беше ми толкова неловко. Но пък бонус на сцената беше смешния диалог между Саймън и Джейс да излязат и да се правят на мъже /разбира се когато слънцето се скрие :D/
Аз си мисля, че Лина малко преувеличава. Все пак по книга или не, американците са известни с тяхната insta-love във филмите и книгите си. Най-доброро за мен тук беше как Клеъри хвърли блузата Саймън по Джейс…много се смях. И тук имаше доста по-реалистична и за сериала и за книга реакция на Джейс-доското-влюбен-в-това-момиче. Според мен това не беше братската реакция, която ни предложиха в предния епизод.

tumblr_om28bjwoxr1urdwd4o1_500

След това ръката на Клеъри се вкаменява, заради кръвната клетва към Ирис. Не съм сигурна, че е практично Ирис да прокълне с кръвната клетва Клеъри да намери Мадзи, като междувременно тя се обездвижва, защото е очевидно, че няма как да го направи в такова състояние…но детайлите настрана – нямам против тази сюжетна линия. Валънтай да подучи малката Мадзи да прави каквото той иска ми се стори доста правдоподобно. И отново нещо странно, миналия епизод Валънтай се подвизаваше на детската площадка в парка, близо до сладоледения камион, днес в своеобразен импровизиран лунапарк, преди пък беше в някаква сграда….Объркана съм вече – кое е мястото за временен престой на нашия злодей, беше ми лесно, когато беше на кораба. И все още не разбирам как, когато очевидно е лесно откриваем за всеки, който го потърси (преди Люк и Клеъри, сега Джейс), то тогава как Клейва още не изпратил ловци да го приберат, все пак идеята на кораба беше да не може да се установи точното му положение и да не може да бъде засечен от сензорите.

tumblr_om2a36sca71urdwd4o1_500
Тая работа с ръката и на мен ми се видя странна, а разпространението твърде бързо…Що за срок за изпълнение…? И каква файдЪ като до няколко часа Клеъри умре кой ще търси Мадзи тогава?

tumblr_om28gwdphy1urdwd4o1_500

Мая е най-странния и непостоянен персонаж според мен. И що за Алфа е Люк щом позволява на Мая неподчинение от такова естество и то повтарящо се през 15 минути.
Нещо, за което не съм сигурна, но в този епизод Мая не беше ли жълт вълк, а в болницата кафяв и мноооооого по-голям / хора гледайте си SGI-я моля/

tumblr_om28ntxjz51urdwd4o1_500

А и да не забравя, майко мила, Дот вече изглежда като извадена или от „Thriller“ на Майкъл Джаксън или от мюзикъла „Rocky horror“. Идея си нямам как ще я заварим в следващия епизод като става все по-зле и по-зле. хахахаха Абсолютно същата мисъл ми мина и на мен. До кога ще я мъчим Дот само не ми е ясно. Не виждам особена полза от персонажа ѝ. Вал винаги може да накара някой друг магьосник да му върши мръсната работа /мисля, че има такива и в книгата/ и без да е излязал от клип на Краля на попа.

tumblr_om290xqgxn1urdwd4o1_500

Междувременно обаче връзката на Изи и Рафаел, макар и да не вярвах, че ще ми хареса, ми се стори най-правдоподобната сюжетна линия в епизода. Не разбирам само защо Рафаел продължава да я прави по-зависима от отровата, вместо двамата да намерят решение на проблема. Цялата тази работа с Алек, който е научил за уин фена и е загрижен за Изи, отива при тях двамата, за да я отведе – много правдоподобно автентично, напрежението между Алек и Магнус беше на ниво, доста добре изиграно, сигурна съм че скоро ще се оправят, обвинението от страна на Изи, че никой не е забелязал и само Раф е бил до нея – отново в стила на героинята.
Моментът в който Алек се опълчва на Алдътри – страхотно просто. Много добра сюжетна линия в рамките на епизода, както казах. Останалите неща не съм сигурна, че ми се понравиха напълно, по-скоро дори нямам мнение дали ми харесаха или не, просто си бяха окей.
tumblr_om2yakzkx61vqegwbo1_500
Аз лично Раф и Изи ги харесах от преди и много се надявам да не е връзка само, заради дрогата. Това ще е изключително разочароващо за мен. Издразни ме, обаче Раф как искаше сякаш да прикрие връзката си с Изи / каквато и да е тя/ като хвърли Клеъри под автобуса както казват американците. Съгласна съм с Лина, Мат и Хари, както винаги имат най-добрите сцени / макар любими да са ми Раф и Изи на дивана и в кухнята/. На мен ми стана интересно, че тук кавгата е на ниво предпазвам семейството си и според мен няма да отмине така бързо…особено като имаме само още 1 епизод.


Алек и Алдътри….честно казано не очаквах такава увереност от Алек през този сезон като се има предвид книгата и първия сезон…Но това определено ми харесва, макар малко да ми липсва сърдития Алек.

Относно края – Мадзи стана доста силна за 5 часа обучение. А и Клеъри наистина, както и изтъкна Кристин от канала polandbananasbooks, толкова лесно бива отвличана в портали :D, първо беше бутната от Дот, сега осемгодишната Мадзи я дръпна леко и тя отново влезе в портала.Е все пак това е Клъери, за която никой реално не осъзнава, че е супер неподготвена, освен когато е удобно да се извиним с това като „Учихме руни“. бля бля.Аз пък мисля, че това е типично за нея. Вечно да забърква каши по невнимание и от глупост.

Саймън напада Валънтайн (това звучи твърде абсурдно дори само да го напиша, но уви…), казва на Клеъри да бяга и ЕСТЕСТВЕНО Клеъри си седи просто и не мръдва от мястото си! /Отново за мен АБСОЛЮТНО Клеъри поведение/Валънтайн отвлича Саймън, а останалото ще разберем в следващия епизод, който е и последния епизод от първата част на сезона. Мислим, че ни очаква един вълнуващ и изпълнен с напрежение край, но ще трябва да изчакаме до следващата седмица.Е все пак трябва да ни накарат да гледаме и сезон 2Б. А и там ни очаква нещо, за което аз лично съм силно притеснена.

Аз лично съм съгласна с всичко,което Ема казва освен за Изи и Раф. Ако има нещо, което съм изтървала да коментирам има го тук:

Или тук. Кристин отново е изключително точна без да се вглабява в книгата като Ема :

Не мога да пропусна да препоръчвам моя приятел Кори и неговата реакци…на скучноватия епизод, той определено се откроява :

Толкова са сладки и извън сериала как да не ги шипне човек….Химията определено е на лице

А вие какво мислите за епизода? Кажете ни в коментарите. 🙂

Вашият коментар

