„Магнус Чейс и боговете на Асгард – чукът на Тор“ от Рик Риърдън – Ревю Дес

Здравейте читатели. Май отдавна не сме писали ревю за книга….,но някои ходят на училище, а други боледуват от седмици и времето върви, четенето не. И все пак успях да прочета и тази книга за г-н Чейс…Ама и това си е заглавие нали? Последния да затвори вратата.

    корицата подсказва, че сватба ще има..мхм.. и как само си отиват надписите с тези          на  ПотърDSC_0285

Книгата е в стила на автора / не че съм чела много от тях, но подозирам, а и така съм чувала/. Типичната забавна и лека за четене книга за тийнеджъри и пораснали деца като мен. Определено хумурът ми е любимото нещо в тази поредица. Сюжетът е изпълнен с прикючения до достигане на Приключението. Въпреки, че е написана като за по-млади читатели намерих неща, които силно ме изненадаха и не очаквах. А може и да беше епичния ми сопол завзел черепната ми кухина. След като първата книга сложи границите на света,д нордическите митологични термини и богове вече не ми се виждаха толкова много и тоооолкова объркващи.

За малко да забравя да кажа колко зъл гений е Риърдън да преплете всичките си поредици и да те накара да ги четеш, за да навържеш нещата с малки препратки или последната глава. Освен официалните кросоувърни серии на Пърси и Кейн усещам от края на книгата, че и последната книга за Магнус ще има сериозно преплитане на персонажи. И за това трябва да се захващам с Пърси…Зъл Зъл Гений. Не, че Пърси не влиза и без това в плана ми за четене,но…

Толкова за NON-spoiler частта. От тук надолу ще говоря за конкретни случки в книгата. Ако не сте я чели, почетете я и се върнете да я обсъдим. СПОЙЛЕРИ!

Не мога да не попитам какво мислите за Отис известен под прикритието на палто и слънчеви очила като …… Отис? xahxhahxahxhahxah
И господин Рик Риърдън се поддава на натиска за разнообразие в днешния модерен свят създавайки полово променливият Алекс Фиеро, през повечето време дъщеря на Локи, който му е майка? Какво? Е да случват се и такива работи. Според мен половата променливост на Алекс е най-малко определяща за персонажа. Поднесено е подходящо за всеки читател без да има обидени / което също напоследък е модерно и сред книгите и сред сериалите/. Намирам второто дете на Локи за много по- интерсно като личнос и характер от Самира, която според мен в тази книга се прояви като скучен персонаж и егоист /Да не си сигурен в уменията на свой роднина и въпреки всичко да го оставиш да се жертва вместо теб….съжалявам, но НЕ/.
Все още не ми е ясно съчетанието зелено и розово. Зелено за Локи и розово за момиче? Вие как мислите. И не е ли странно, че именно Алекс е най-подготвена за срещата с Локи от всички, въпреки че е най-новото попълнение. Това я прави още по-яка в моите очи, макар да ни беше насаждано, че не можем да и имаме вяра, заради всички промени на които е способна. Страхотен персонаж, който трудно влиза в категории и може да му бъде сложен етикет.
И поради този факт намирам за голяма глупост залавянето на Локи /да той избяга все пак 2 книги манипулира всички, за да дойде и развръзката в книга 3 битката директно с него/ да се остави на Самира, която лесно може да бъде манипулирана и няма особено желание да се научи да контролира силите си. Но ще видим какво ще стане….
Четейки 1та книга си помислих „МММ да Сам няма да се омъжи за Амир“, но сега имам усещането, че и Магнус е привлечен от тайнствената Алекс и определено ship it. Тези 2 фабрики за лафчета определено ще са силна двойка. А и самия Магнус призна, че Самира е най-близкото до сестра, което е имал и се надявам да няма смяна на посоката!

tumblr_oguovtw24g1qg3kzdo1_1280

Любимото ми място от тази книга определено е могилата. И тя заема първото място, заради обитателите си. И така се родила демокрацията ьхахьхаьхах Кажете честно мислили ли сте някога, че демокрацията ни е дадена от полудели зомбита?
Осен вечните препратки към пръдливия Тор /бихте ли си представили за момент Крис Хемсуърт вечно пърдящ във филмите ьахьха Няма по-добро от шега за пръдня/, друго любимо нещо ми е Джак и неговата любов към женските оръжия и най-вече Скофнунг / трябваше да проверя в книгата как се пише…няма го в речника/. Колко жалко е мечат ти да има по-добър любовен живот от собственика си ьхахьа.

tumblr_static_4jkr8ypb4nc4wgk8c0ckwgw84

Както споменах има неща, които не очаквах и се разочаровах от себе си, но виня сопола! Сватбата да е в пещерата на Локи….Ама разбира се как иначе ще се освободи, за което бях сигурна, че ще стане….Но защо не свързах точките….
Жената на Локи обаче ми даде някакви Рисанд vibes. Имам усещането, че не е на страната на Локи и определено има нещо общо с Алекс. Друга мисъл също ме споходи : дали няма да завържат Локи с подобно въже като от първата Книга, с което вързаха сина му Фенрир? Според мен Локи няма да умре, но с какво ще го хванат. Блиц загатна, че би изплел въже. Това подсказка ли е?

от рано съм знаела, че ще имам Хари Потър vibes / най-слънчевото четенеIMG_20170228_173618_047

Само една вметка : ДОБРЕ де колко тъп трябва да е пръдльото Тор да си губи постоянно чука? И кой е карал да му го търси преди Магнус и групата да се появят?
Хубавото според мен е, че 2 книги търсихме оръжия. Сега ще търсим най-лукавия бог, който сам по себе си е най-страшното оръжие.

С помоща на Кристин от polandbannasbooks успях да ви напиша надявам се сносно ревю особено в сравнение с предишното, за това и ви го предлагам. За всичко, което не съм говорила споделям мнението и теориите ѝ.
             Репликата на Кристин за пръстена ми прозвуча много в стила на Магнус ьхахьа

Оооо за малко да забравя Празнамиторба… И това ако не ви дава Хари Потър спомени. хьахьха Веднага щом прочетох описанието си помислих… „Блиц не се хаби тичай при Хармаяни вече има такава торба“

sketch-14887527429946cf72364300ecc7eb7815ae68266628d579f9ebb_hq

Оставям ви и линк към клипчето на Джеси, защото той покрива други части от книгата, за които аз не споменах.

Вашият коментар

