Shadowhunters сезон 2 епизод 10 – mid season finale

logo

Здравейте нощни читатели. Дойде и последният епизод за сезон 2А. За тези, които не са запознати – сезон 2 ще бъде от 20 епизода и ще бъде разделен 2 части : 2а и 2б. Края на сезон 2а, или полусезонния финал, идва с този епизод.
В това ревю решихме, че е по-удачно да следваме събитията в епизода, а не персонаж по персонаж, защото какви събития само…

Според мен епизода задържа доброто си ниво от това, което постигнаха новите хора. Добър сюжет, добра актьорска игра и много разкрития. Оценката ми е 6-/6

Ако още не сте гледали епизода изгледайте го и се върнете да го обсъдим, не желаете спойлери точно за този епизод. Особено, ако не сте чели книгата.
Е СПОЙЛЕРИ!

Пооооодяволите Мадзи…
1во както споменахме и в предния епизод за толкова кратко време на обучение и почна да отваря портали на ляво и на дясно.
2ро Подяволите тези хрили. С какво са помогнали магьосническите знаци на Магнус?
3то Когато си добър не умираш от задушаване! Извод Правете добро.
tumblr_omf6zlvzx21urdwd4o1_500

Института се зарежда от какво? Колко удобно. Почти съм убедена, че това е нещо от сериала.
Клеъри си е типичната глупачка „Аз ще спася Саймън“, „Валънтайн ще съжалява“…Алоу, госпожичке от вчера си в този свят, нямаш никакъв опит, Вал има най-силния 7 годишен магьосник на разположение + зомбирани ловци + експериментите му, целия долноземски свят иска да те изтрепе освен 3ма, от които единия е заложник и ти си вярваш, че ще го спасиш. КАК?
Защо само Дот си седи там в клетката? Мътна работа. Дот им казва за Джейс и веднъж Клеъри да е гласа на разума / е добре де 2 пъти /Клеопа// и никой не я слуша, но за глупостите кандидати бол.
Е бре 4 пъти връщах докато я видя тая утрина звезда…тц тц 😀 

 

Какво?Какво Беше това?И защо и скри телефона и излезе?Загриженост?

От къде по д’* се появи Алдътри?Отново много удобно само той да не е повален?
И после се случи това?
tumblr_omf7mgypn91urdwd4o1_500
Е добре, аз съм чела книгата и знаех какво ще стане. Или поне си мислех, че знам. Ще излъжа, ако кажа, че имах доверие на сценаристите напълно за съдбата му.

Ето това зверски ме издразни. Супер изкуствено. Уж карат мн бързо и Mая ги спира като Супермен. Другото, което зверски ме дразни : Ловец с демонска кръв уж унакален боец всеки бо бъхти като брашнян чувал.До кога? Вкарахте му репликите ок, направихте го доста по-емоционален ок…ама всеки да го бие където го хване…айде стига вече. 3тото ДО КОГА Люк ще позволява своеволия на една Бета….Алоу, ти алфа ли си или лукува глава….
Май това беше най-слабата част за мен в епизода….

https://i0.wp.com/68.media.tumblr.com/04a2ba8dd8e9f25975a098f3c11de7ec/tumblr_omf7p8Twrl1urdwd4o1_500.gif

И веднага друга глупост.. двама мършави вампира задържат най-силния магьосник….Абе къде им е силата на тея най-силните…Че тя Клеъри има повече сила. Айде малко по-сериозно.
Раф дали не остави Изи, за да убие Клеъри…?

ald

А дали? И защо не знае сам къде е захранването, а Алек му показва? Сълзливата му историика да я разправя на някой друг заедно с оправданията си за уин фена,белезите му доста фалшиви ми се видя и пресни…Брато сериозно ли? Знаел алгоритъм..и защо не стана бе батка?

https://i2.wp.com/68.media.tumblr.com/e13a9c11b197a7b2ef7bff7fcec096e5/tumblr_omf81x9WgN1urdwd4o1_r1_1280.jpg

Вярвам, че всички мразим тази руна, но тук някак си не я очаквах.
1во защото забравям,че я има
2ро Очаквам Клеъри да постъпи тъпо.

Първата ми реакция беше „Не не не не съсипаха велик момент в книгата“. И да знам , че вече минахме през това с книгата и очакванията, НО това трябваше да си остане вярно на книгата. И ето ти я на – РУНАТА на руните. И така се роди едно странно разбирателство надяваме се приятелство между тях. Ама каква е тая работа с тея сълзи? Много е тъпо!

Да глупако и скапания ти уин фен не я прави по-малко badass. Изи в абстиненция се справя милиони пъти по-добре от Джейс ?!?!?!?!?!?!?!??!!??!!И Кога се преобу?

Фойерверки сега!БАМ!БАМ!БАМ…E да няма как за нас челите книгите най-емоционални си остават автентичните реплики. Аплодисменти и за косата на Дом най-добрия и момент през целия сезон.

https://i2.wp.com/68.media.tumblr.com/468569f5b9a567904211274cf4771428/tumblr_omf8r7C1B91urdwd4o1_500.gif

Ииии Саймън не изневерява на себе си, както и Алберто /макар за мен това да бе най-слабия му епизод 😦 / Мился тук ви предоставям реплика и физиономия на епизода / Почетно споменаване за Дадарио когато слушаше дрънканиците на Алдътри за претоварването на системата ьахьха/

Yes, exactly like that, Simon. 🔪

Изненааааааада. Клеъри е заловена и ще активира меча нищо, че щедро раздаваше обещания как нямало да го направи.

We can’t look.

Опааа Джейс помогна на Клеъри да си сбъдне желанието. Смятам, че много добре ни разкриха колко интелигентен е Валантайн и колко напред в бъдещето обмисля ходовете си. Джейс би трябвало да го знае…все пак го е отгледал и възпитал.

Да влязат долноземците по възможно най-смешния начин след като чакат клекнали „от засада“ все едно им се ака…Мда СМЪРТ. И пак всички са налягали в супер странни и неестествени смъртни пози. Добре, че се оттървахме от тях. Хич не ги бива.
Само не ми стана ясно как пък института задържа силата на меча? И как Саймън оцеля…само заради едната ангелска кръв ли? На първо гледане не видях,че Раф е духнал и мн се притесних.

В „битката“ Люк-Вал според мен Люк се даде твърде лесно. Надявам се да не направено от липса на време, НО аплодисменти за Айсая…Най-възрастния от целия основен състав, а какво тяло…👏👏👏
Заради по-млада аудитория ще се въздържа от доказателства, но ми е много тежко.

„Аз не съм ти баща“…Бум…“И Джослин не ти е майка“…Бум,“Клеъри не ти е сестра“ (ако все още не се сещаш)…Бум…Бум Бум
Хубава битка си спретнаха.
Каква е тази руна сега и къде зачезна меча?

Тук коментара е излишен…крокодилските сълзи говорят сами по себе си.

tumblr_omf9itqfex1urdwd4o1_500tumblr_omf9ka5fft1urdwd4o1_500

Само аз ли шипвам тези двамата и само за мен ли това беше най-тъжния момент.Радва се, че е жив и после ПРАС.Но не ми стана ясно защо го отряза. Заради секса? Заради телефона?Заради отровата и желанието и да се изчисти? И как повлия това на Раф? Ако е разочарован защо? Как мислите вие?

That’s. 👏 Right. 👏 Izzy. 👏

И последния шок, който ни сервираха?! А Вие усетихте ли мъката на Джейс като мен ?Много резачки имаше в този епизод, но най-красивата любов разцъфна /Малек/.

tumblr_omf9vhizey1urdwd4o1_500

А да и този тип се появи? Кой е той ще разберем на 5ти юни, когато шоуто се завърне, а с него и нашите ревюта.Челите книгата ШШШШт!

Имам 2 забележки :
1во Хора моля ви се купете малко изкуствена кръв…на такова клане имаше само 1 кървав меч /на Алдетри, когато помогна на Алек/. Или сте използвали всичката за Саймън?
2ро Слаб SGI в този епизод…много зле.

Е аз доста се разпрострях, но се случиха толковаа много и важни неща. За това съм сигурна, че и вие и Лина ще ми простите, все пак какъв епизод само….
Лина, който превари той завари, ще се реванширам обещавам :* .
А вас, кое ви изненада най-много?Ситуацията със Саймън?Малек признанията? Признанията на Вал и свормирането на нормален любовен триъгълник? Джейс е Ангел? Новият играч отмъкнал меча? Кажете ни в коментарите 🙂

Както винаги препоръчвам Кори и Кристин/ която говори за неща, за които аз не се сетих…книгите стремглаво избледняват като детайли за мен/, но тъй като ревюто вече и без това е достатъчно дълго, ако ни следите знаете къде да ги намерите. Ако не погледнете в предишни ревюта за каналите им. Ема към момента не е пуснала ревю, но винаги може да потърсите още мнения като нас. 🙂

One thought on “Shadowhunters сезон 2 епизод 10 – mid season finale

Вашият коментар

