Дневниците на Вампира ФИНАЛЕН епизод – ревю Дес

https://68.media.tumblr.com/7af6eb82c8cffed71fa05d7f79080381/tumblr_omnkjxsbBm1r29hyoo1_500.gif

Беше епично и беше красиво… 00:00 часа не мога да чакам и секунда за това ревю. Освен, че чаках 15 минуди да пресъхна и да не ми останат сълзи…оп грешка…
За мен това беше най-красивия финал, който можеха да ни дадат. Коментари не съм чела, но чух че има недоволни….еее мога да им кажа само „ШШШШШШШТ!Замълчете!
https://68.media.tumblr.com/acb2d12dd13f4585f2d161e988dae64e/tumblr_inline_omn4r30BPU1urbmhp_500.gif

Е, не мога да се сдържам повече.Така, че СПОЙЛЕРИ за последни последен епизод!

8години.8 епични и не толкова епични сезона. 8 епични и не толкова епични злодеи. Започнахме с Катрин и разбира се трябваше да завършим с нея. Но да караме по ред.

Бони, милата, сладка Бони умря…. за кой ли път. И се съживи за кой ли път. Колко удобно Бони да умре още в началото, за да може Еленчето да се събуди и да имаме цял щастлив епизод с нея. И така и става. Виждаме я на леглото спящата красавица, която се събужда. Радости, фоерверки Йей, НО Ензо не е съгласен. Както и аз…Бони вдигай си дупето, работа имаш да вършиш.

Oпала. Малката Вики бие камбаната. И какво се случва…?Умира!Кой я убива, ПАК? Деймън! И пак. И пак. И пак…. Човекът доказва теория… И след като я е доказал има да спасява свят и к*чки за убиване. Нормален ден за Деймън.

Мат или хлебарката, която не умира както го наричам аз, най-устойчивия човек на планетата, този сезон беше нагърбен с някаква роля, за да оправдаят оцеляването му. Накрая и за това не беше нужен и обяви „Евакуирайте града. Изтичане на газ. Да отново“ … Е някой трябва да обявява „изтичането на газ“

Няма я!Къде е Елена? О будна е. Бон-бон нали умря ПАК. Е твърде хубаво е да е истина в 6-тата минута….К*чка на хоризонта.

Въпросът сега е къде е Елена? Не може да се разчита на Катрин.
Опаа въртяла Дявола на пръста си… Добре изиграно Катерина, Добре изиграно 👏👏👏
Странно,интересно или носталгично е Елена да е точно в гимназията. Умница си е Катрин знае къде започна всичко или Джули Плек и шепне в ухото. Но как нагласи нещата така, че само Елена да не може да се спаси и точно заточения Кай да е направил заклинанието. Ех ех
👏👏👏 Хитруша. / Само да вметна ужасна перука на Нина и в Катрин си личи повече…хайде де можете повече/


ООО как я закова Деймън със собствената и реплика… „Ревнуваш от Елена, защото знаеш, че винаги ще избираме нея пред теб.“ И хайде де Кат-Кат твоята за Стеф вече се изтърка. Очаквах повече от теб или Деймън те оцели право в чувствата.

Единственото, което не ми хареса е посоката, в която водеха Рик почти през целия сезон и се задържаха с нея и във финала. Да разбирам го, че е баща, но не разбирам защо се отказва да помогне НЯКАК на своите приятели. На най-добрия си приятел, на първото си „дете“ Елена…Не това не е моя Рик. Съжалявам.

От друга страна ми хареса, че Бони и Стефан не се промириха истински, макар и да настъпваше Апокалипсиса. Дори и да са се помирили после се радвам, че не го показаха.

Плана за унищожението на Ада / Бони какво ли не е унищожила Ада ли ще ѝ се опре?/ е готов и заедно с него и адското изчадие Катрин…никога не се отказва да мъсти…Дали го е научила от Клаус?Държи се все 1 му е наслдница. Само не ми стана много ясно децата, защо трябваше да докоснат Бони. Символично ли беше или имаше нещо, което не улувих аз?

Разговора аз-съм-по-виновния-брат НЕ отсъства и в този епизод. За мен винаги трябва да го печели Стефчо, но не да се прави на мъченик…Все пак той е започнал всичко, той има АЛТЕР-его, с което оправдава всичко лошо,което е направил. И въпреки всичко, което изприказва Стефчо аз останах с въвпечатлението, че отново го прави за СЕБЕ Си и за своето изкупление- винаги егоист. И съм убедена, че Стефан нарочно напомни на Деймън, че е човек, за да му въздейства да се оттегли. С каква цел ще научим по-късно….

Когато Каралайн научи за плана на Стефан бях убедена, че ще се върне в опит да го спре /Да направи нещо тъпо като Клеъри.До сега не съм се замисляла, но те двечките много си приличат./. Но думите ѝ  по телефона и цялата ѝ постъпка според мен бяха постъпката на влюбена жена, която иска да помогне на любимия си като му даде най-силната магия : Прошката и разбирането, без да изоставя децата си или да жертва щастието им както би постъпила една майка. Сериозно израстване в персонажа ѝ. Това трябваше да направят и за Рик не просто да каже някаква информация, която смята за безполезна. Неговия герой беше принизен в този сезон и това беше много жалко. Всички имаха шанс за изкупление, но Рик го сметоха под килима.

„Не ми е дошло времето“. Милата Бони след толкова пъти, в които умира за другите, в които беше превръщана в котва, търси лек  с черна магия и какво ли още не, доказа се като най-силната  вещица и личност, най-накрая реши да живее. Епична сцена за  епичен финал. Да спасиш другите не чрез саможертвата си, а чрез силата на духа ти за живот. Силата на предците ти. Страхотно замислено отново.

Срещата на Елена и Стефан в коридора… Позната ли ви се видя…? И не само тя може би?
Това, което направиха с пресъздаването на сцени от първия сезон ПАК ЩЕ КАЖА беше много красиво и ме удари право в чувствата.
Когато ги видях си помислих : „Ето на знаех си! Деймън е мъртъв и тоя глупак не е стигнал до него и се е спасил“. От както научих, че единия брат умира бях убедена, че ще е Деймън. Макар и някои хора да ми казваха друго логично нещо..аз се запънах като магаре на лед и бях убедена, че за мен края няма да е щастлив.
Стефан започва да говори и аз съм : „ДА!ДА! Мъртъв е“😭😭😭 Ама не се замислям, че е с костюм, което видях на 2то гледане за ревюто…или от сълзи и сополи съм го пропуснала.
И тука става малко странно : Как Стефчо човека извървя 22 километра по 11 във всяка посока за между 5 и 20 минути,и знаеше видиш ли, че ще попадне точно на линейка, че да даде Лека на Деймън? Тая работа с Лека не я разбирам и до ден днешен как става!?!?!?!
Като се замисля сега… Деймън имаше право да убие Катрин….Но не искам да се замислям много защото почвам да си развалям епизода с малки неща….
И колко жалка беше Катрин да си помисли, че Стефчо ще я пусне.

Когато Стефан защити Деймън истински може би за 1ви път, макар и малко случакно си помислих : “ Джули Плек ни пробутва идеята за Снейп“. НЕ знам до колко се вързах, но докато бях зашеметена от емоции може и да му опростих малко вина. И когато показа, че все пак наистина познава брат си,не като чудовището, за което го е смятал му отметнах още 1-2 гряха. Мисля, че аз и Стеф сме на ниво Бони-Стеф има какво да се желае, но не се и мразим.
Малко ме издразни, че ни пускат идеята „първо видях него“ особено когато първи е Деймън, но Деймън винаги е бил последния….най-важният…. : “ По-добрият мъж. Правилният мъж“ 😭😭😭😭😭😭 За хубавото се чака!
Когато се наведе да и каже нещо си помислих, че и е казал, че винаги е обичал само нея….Слава Богу и тук не познах!Оставят тайни до самия край! 😭

Най-голямата изненада за мен ЛЕКСИ! НЕЯ НЕ Я ОЧАКВАХ!😭 Само тя и Клаус не бяха потвърдени до колкото знаех. Даже си мислих, че е потвърдила, че няма да я има. Изненади до самия край! Липсата на Клаус ме разочарова.

Тука пак се изгубих в превода Стефан е умрял от огъня или от старост. Ако е от старост трябва да е минал някой друг месец. Все пак Катрин не умря веднага като взеха лека от нея? Простих му достатъчно, а и заради Деймън се надявам да е 2ят вариянт.
Когато Елена попита „Къде е той“ се обърках за кого пита и реших, че Стефчо още не е предал Богу дух,но…

Още нещичко преди И заживели щастливо. Какво стана със света, който Бони създаде? Пак ли има друга страна? Как всички са духове или вече живеят в света на духовете, където не дискриминират по вид?

Когато Каралайн излезе първа отново бях „разочарована“ от предположението си, че тя ще я прегърне първа….Най-накрая Делена краят, който ВСИЧКИ очаквахме… Е добре де знам, че не всички, но все пак…това беше моят КРАЙ 😭😭😭😭😭 ЙЕЕЕЕииий😭😭😭😭😭😭

И заживели щастливо…

Мат е жив….скука и гадост…Кърваво проклятие да го дано / Чета „Червен изгрев“/, че и кмет ше става..Пффф зарази вампирите със своята човечност… Май обмислят разделение „Дневниците на човеците“ … Там поне Иън ще може да остарее и вечно да го гледаме, а не да е стар, за да играе 23 годишен….


Бони е взела живота си в ръце буквално….Жалко, че не и оставиха Ензо жив най-добре, но поне като част от нейното „измерение“ или каквото там създаде подобно на Ада..😭


Рик и Каралайн правят най-красивата къща училище за мутанти…опс за деца. Хубавото на това училище е всички персонажи, за които ни напомниха чрез него. Всички знаем, че вратата за Каралайн и Клаус е широко отворена и 3 магически деца ще се гледат многооо трудно….А дали нейните няма да помогнат в ситуацията на „Оригиналните“ ще видим другата седмица…. на 17 започват и понеже няма да има скоро Ловци може да започна рубрика за тях…Кажете ми в коментарите имате ли желание за подобно нещо. Та Клаус беше споменат само в едно писамце и едно огромно дарение, което ми е много интересно как е направил след като е зазидан…,но ще поживеем ще видим. Все пак това било началото на друга история…а, а виждате ли какво направи Джули Плек тук…Ей не я пуска Кандис Акола от куката си.

                                Почти се убедих, че само той ще липсва, но ето го най-секси учителя.

tumblr_omnqxd1wgz1s1qvmko2_250
Елена пише в дневника си на гробището… Както започна така и трябва да завърши, но с голямата любов под ръка.
Гарвана… е как стана това? Деймън най-ярката звезда от всички получи това, което наистина желаеше човешки живот с голямата,всепоглъщаща любов. Толкова изстрадан и заслужен живот….Е да той ми е любимец и винаги ще бъде каквото и да направи…А и го играе Иън Съмърхолдър ехоооо…. Не знам как да се сбогувам с тези двамата….Май надеждата ми за поява в „Оригиналните“ стремглаво избледня…

Колко странно, че сега когато всички са хора, а единствения вампир живее в Ню Орлиънс 😉 няма да имат проблеми и да им се налага да спасяват града през 2 часа.

А и все пак след дълъг живот всички умрели и отишли в Покоя, където видяхме още хора, които имахме нужда да зърнем за последно…за епичното Сбогом

                                               

И колко по-велик, по-красив и по епичен край от тази реплика, с която започна всичко?

Право в чувствата….😭😭😭😭😭

Толкова от мен как приех краят на една ера. Края на живота ми с Деймън. А вие харесахте ли финала на финала? Удари ли ви в чувствата? Споделете ми в коментарите отдолу.

Вашият коментар

