Татуировки и книги book tag

Е мина доста време от както правихме някое забавно таг-че.Ако трябва да сме точни месец. Даже последния ни таг беше нещо като малък хит. Гледах този таг и ми се стори интересен и малко необичаен. За него научих от HardbackHoarder

Линк към нейното клипче :

Ето и  отговори ми.

       1. Колко татуировки имаш?

Имам 3 татуировки. На врата, на глезена и на ребрата.

Рибарчето в добрите му години. А на тази на ребрата под знака за безкрайност имам малка добавка, надписа : Be your own anchor

2. Имаш ли татуировки свързани с книги?

Нямам такива татуировки.  Две от татуировки ми  са свързани със семейството ми, една е за мен.

      3. На колко години беше, когато започна да четеш / си направи първата тауировка?

Първата татуировка си направих на 19 години. И е доста вярно, че е трудно да спреш на една. В следващите 2 гониди си направих и другите две.

4. Коя е най-дългата книга, която си чел / най-дългото време, което си седял за татуировка?

Всички тагове, които прегледах казват една и съща книга и аз също ще кажа нея….НЕ е ли странно?
Но книгата е „Хари Потър и огнения бокал“

Тъй като нямам много големи татуировки най-дълго съм седяла околко 2 часа + – полувин час.

5.  Настояща любима книга и татуировка?

Настоящата ми л
юбима книга е и тази, която прочетох последно, а именно „Златен син“ на Пиърс Браун.
Настоящата ми любима татуировка също е последната която си направих. Тази на ребрата. Макар и да изглежда банална със знака за безкрайност, за мен означава много.

      6. Любим стил на татуировка и жанр на книга?

Харесвам повече цветните татуировки, макар тялото ми да не желае да задържи цвета. Любимия ми стил е този, в който
татуировките изглеждат като рисунки / не знам точното наименование/.
Резултат с изображение за tattoo like paintingРезултат с изображение за tattoo like painting

Любимия ми жанр книги са YA и фентъзи. Сериозните четива не са за мен, тъй като не ми осигуряват бягствата от реалността, които търся в книга.

        7. Не си ли притеснен за това как ще изглеждаш, когато си на 60?
Защо винаги си навираш носа в книга?
За какво ти е писнало да четеш?

Бях и може би още съм малко притеснена как ще изглеждам в очите на другите на 60, НО не съжалявам за нито една татуировка. А със или без такива не се ли притесяваме всеки ден как ни виждат другите? Дали сме млади или стари това не се променя. Такова е обществото ни и то няма нищо общо с мастилото по тялото ни или неговата липса. Аз обичам мастилото си, макар и то да не обича мен понякога.

Вторият въпрос в тази категория е малко странен.
Ако има предвид дали душа книгите…НЕ аз съм от читателите, които не разбират напълно душенето на книгите….особено на старите такива…Но пък ги душа, за да видя дали не са почнали да понамирисват на лошичко, ако ги извадя от някое забравено място.
Ако се има предвид защо постоянно си навирам носа в книга и чета повече от колкото някой смята за редно…. Е аз чета, защото ми
харесва, смятам се за човек с въображение и искам да се срещам с такива хора в и чрез книгите, а и както казах винаги имам нужда от едно малко бягство, където само ВЪОБРАЖЕНИЕТО /извинявам се за тафтологията поради липса на по-добра дума/ е лимит.

За какво ми е писнало да чета…. Мисля, че това е ИЗБРАНИЯТ. Човекът в неведение за силите си, за обкръжаващия го свят и за факта, че ТРЯБВА да спаси света. И той го прави…пф колко избрани може да има на този свят?

       8. Как ти се отрази tattoo и booktube клубовете / обществата?

Ние не сме в буктюб, но смятам, че сме част от букобществото. То ми помогна да намеря нови и интересни приятели, даде ми увереност да споделям мислите си за книгите и да откривам нови и разнообразни книжни мнения.

Tattoo обществото не мисля, че ми е повлияло с нещо. Просто още един страхотен клюб, в които членувам и в които мога да намеря нови и интересни запознаства и теми за разговор. А понякога татуировките разчупват леда и неловкото мълчание помагайки за плавния разговор.

      9. Някакви съвтеи за новаци в booktube и tattoo обществото?

Тъй като ние сме нови в бук обществото не мисля, че мога да дам съвет различен от : Просто споделете мислите си все някой ще ви чуе, ще ви хареса и ще сподели своите мисли с вас.

Относно мастиленото общество :
1во не се татуираите от мода или лекомислено. Обмислете всичко добре. Аз лично обмислях моите поне година за всяка.
2ро Не си правете голяма татуировка за 1ви път. Изберете нещо малко и вижте как е усещането. Винаги може да се нашарите още.

3то Изберете място, което не е податливно на телесните промени. Никога не се знае кога ще качите килце или две, а може и да загубите.

Е толкова от този таг. Ако ви е харесал чувствайте се тагнати и го направете.

 

Вашият коментар

