„Паднали Ангели“ – Ревю Дес

Здравейте! Това ще бъде едно доста кратко ревю…,но все пак ревю. Днес ще ви говоря за „Паднали ангели“ или Fallen. Фимът е поредната книжна адаптация и като такава смятам за редно да я обсъдя с вас.

Последните 2 такива адаптацРезултат с изображение за fallenии, които гледах бяха доста зле. Толкова, че ме накараха да гледам като на шедьовър на адапрациите „Реликвите на смъртните“ – филм или първи сезон, което смятате за по-зле… Е тези 2 адаптации са още по-зле. Естествено едната е „Паднали ангели“, а другата „Домът на мис Перигрин за чудати деца“. Имам и ревю и на този филм по книга. НО разликата между двете е, че в „Паднали ангели“ видях потенциал и надежда книгата да е по-добра. Книга, която не съм чела, но на която бих дала шанс. Нещо, което не мога да кажа за другата спомената адаптация.

Актьорският състав ми беше изключително непознат, в което няма лошо, ако се бяха справили…. Главната актриса ми изглеждаше все едно са изтупали „Бела“ от нафталина, казали са и да не пъшка и са и дали втори шанс. Но поне е малко по-симпатична. Другите също не блеснаха с нещо кой знае какво актьорски.
Ефектите бяха на нивото на актьорската игра и режисурата.

Историята, както вече казах има потенциал за YA книжка с всички банални сюжети, които можете да се досетите : главна героиня в неведение за вълшебния свят около нея, любовен триъгълник, семейство Кълън, лошо момче, добро момче… Всичко… Но представено изключително аматьорски и посредствено, дори неразбираемо.

Резултат с изображение за fallen

Сравнително приятна беше музиката и визията на доброто момче.

Според мен втори филм няма да има.

Споделете ми в коментарите какво мислите за филма. Чели ли сте книгата и какво мислите за нея? Да ѝ дам ли шанс?

В това видео на jessethereader можете да видите предстоящи или излезли адаптации на книги:

2 thoughts on “„Паднали Ангели“ – Ревю Дес

  1. bebookworm каза:

    Напълно съгласна съм с теб. Филмът за съжеление беше просто поредната „боза“. Чела съм цялата поредица и мога да кажа,че имаше искра в нея,но не ме грабна изцяло.Надявам се при теб да е различно.

    Liked by 1 person

    • nightwithbooks каза:

      Ами според мен книгата има повече потенциал от филмът, но при толкова много ТБР мисля да ползвам тази поредица за разпускане след нещо епично.
      Всички тези пропуски във филма надявам се ги няма в книгата…

      Liked by 1 person

Вашият коментар

