Никога не съм book tag

Ето ни отново в дует. Отдавна не сме правили tag или нещо заедно, но такъв е живота: училище, ангажименти. Днес вали и какво друго би правил човек освен да спи, чете или да пише в блога си. Е ние избрахме последното все пак от сън спомен няма.

Отговорите на въпросите ще бъдат в познатите ви вече цветове (ако ни следите) :
лилаво за мен и зелно за Лина.

  1. „Никога не съм чел това!“ Назовете книга, коятоникога не сте чели, но всички останали са.

Резултат с изображение за raven boys spine

„Момчетата от академия „Алионби“” (Raven Cycle) Най-вероятно няма да прочета, защото до колкото разбрах от Рали от RoseRed’s world Blog с превода всичко е прецакано, а и като гледам  българската корицата… А кориците са това, което ме запалиха по поредицата – тооооооолкова са красиви. А тъй като аз и английския не сме даже и на вие напоследък вероятно няма и да я прочета. НО бих си я купила заради корицата и ще ми е първата такава книга…или поне последните 2 красоти.

Резултат с изображение за Harry potter spine

Хари Потър, да правилно прочетохте, като дете не четях особено много и си изпуснах момента, но пък затова сега поредицата е в списъка ми за четене и все някога ще ги прочета с голямо желание.

 

 

  1. „Никога не съм чел нещо по-яко!“ Назови любимата си книга.

https://i2.wp.com/dvfugit.com/wp-content/uploads/2016/04/golden-son-cover.jpg

 

Разбира се, че „Златен син“ . Книга, в която всяко мое предположение за сюжета не беше вярно, което е рядкост за мен. Това се отнася за цялата поредица. От както я прочетох я бутам на Лина. Благодарности на Алекс от „Четат ли двама“ за препоръката.

 

 

 

Резултат с изображение за a court of mist and fury

 

 

„Двор от мъгла и ярост“ е най-невероятната книга, която съм чела в скоро време.

 

 

 

 

  1. „Не смятах, че мога да се справя“. Назовете книга, която не харесахте, но продължихте да четете въпреки това.

Резултат с изображение за хрониките на магнус бейн

Колебая се от смътния ми спомен за„Хрониките на Магнус Бейн“ и лошия вкус в устата, който имам всеки път като си мисля за тази книга и колко ме разочарова / да се надяваме МАЛЕК поредицата да не е такъв shit/ и „Лейди Полунощ“. Според мен най-слабата книга на Каси, въпреки че всички я възхваляват за най-добрата и 1ва книга в поредица на мен ми беше скучна до последните стотина страници, които спасиха книгата. Не ми пукаше особено за Ема и Джулс и какво става с тях, едва оправих родата, а персонажа на Марк, който харесвам най-много едва се появяваше…така че да…

Честно казано, не обичам да се мъча с книги. Aко някога книга не ме грабне и ме отегчи, просто ще я оставя и ще си кажа, че, или не е благоприятен периодът от време, който съм избрала, или че сравнявам самата книга с някоя друга, която ми е харесала повече и поради големите си Резултат с изображение за shatter meочаквания, бивам разочарована. В най-лошия случай, просто ще си помисля, че не е моята книга. Извод: не продължавам да чета книги, които ме лишават от самото удоволствие на четенето. Но ако трябва да дам пример за книга, която съм прочела, въпреки първоначални затруднения, то това е „Разбий ме“ на Тахере Мафи. Беше доста трудна книга за четене, и не защото има сложен език или пък не може да се хване смисъла. По-скоро, защото не харесвах главната героиня и всички избори, които тя прави (в първата книга). Слава богу, в следващите две Джулиет претърпява еволюция. Може би продължих да чета, защото усещах потенциала на трилогията, в лицето на Уорнър.😁

 

4. „Никога няма да довърша това!“ Назовете книга или поредица, която не планирате да завтршите.

Резултат с изображение за the vampire diaries bookНяма такива. В моя откачен организъм съществува максимата, че не мога да оставя нещо недовършено и че трябва да знам края колкото и скучен и противен да е….И така и се мъча със сериали като „Анатомията на Грей“….НО все пак има една поредица и тя е „Дневниците на вампира“, но това не е от липса на желание, а от липса на превод…А за мен и английския вече казах.

Аз също обичам да довършвам поредиците докрай, макар и не веднага. В списъка ми с книги за четене има доста части от незавършени поредици, и макар и да се бавя, някога с години, гледам да завършвам всичко докрай. Ще спомена една поредица, като както казах, не съм сигурна дали в бъдеще няма да ми хрумне ей-така да я прочета докрай, но за сега не планирам. Поредицата е „Лукс“ на Дженифър Л. Арментраут – хубава идея, малко ми бие на здрач, но си има и своята уникалност. Всъщност в самото начало беше доста интересна и заинтригуваща книга, поне доколкото си спомням, като се има предвид, че я четох преди две и повече години. Резултат с изображение за lux seriesНо това е доста дълга поредица (5 книги) за подобен жанр, а именно паранормален романс, а действието не претърпя подобаващо развитие, след време започна да ми се повтаря, да ми става мудно, бавно, и накрая, на третата книга, просто не можах да издържа. Миналата година, нещо бях останала само с ел. библиотеката на телефона ми, а там имах цялата поредица и реших, че ще убивам време с нея като я започна от начало и я дочета, но всъщност пак стигнах до третата книга „Опал“ и няма мърдане от там нататък. А самата авторка е доста популярна и харесвана, вероятно в бъдеще ще прочета нещо друго от нея, ако преведат разбира се. Не мога да приема, че „Лукс“ е най-доброто, което може да напише, като се има предвид реномето ѝ на талантлив писател.

  1.  „Никога няма да съжалявам, че четох това“. .“ Назовете книга, която се прочели единствено по препоръка и ви е харесала.

Резултат с изображение за двор от рози и бодли

 

 

Това за мен ще е „Двор от мъгла и ярост“ препоръчана ми мнооооооооооого горещо от моята съблогърка Лина разбира се.
Почетно споменаване към колегата от Четат ли двама, Алекс, който горещо препоръчва поредицата за Дароу „Червен изгрев“.

 

 

 

Свързано изображениеМхм, това за мен, с риск да повторя колежката, е „Двор от рози и бодли“. Втората книга не ми трябваше някой да ми я препоръчва, но за първата се доверих на Кристин от polandbananas, и слава богу, иначе щях да пропусна такъв свят… Затова пък сега ръся препоръки навсякъде, и вече доволно мога да кажа, че съм зарибила две приятелки, а Дес е третия човек, който ме послуша и прочете книгите.

  1. “ Никога не бих направил това!“ Назовете близък до вас персонаж, които прави избори, които вие не бихте направили или с които не сте съгласни.

Резултат с изображение за clary fray

 

Трудно ми е да измисля персонаж, с който да се чувствам свързана и да има нещо, което не бих направила като него….НО знам един определен – някой , с който не се чувствам свързана, но не бих направила нищо от това, което прави ТЯ. И това е скъпата ни Клеъри. Това егоистично и тъпо същество не знам как е видяло бял свят и е толкова любима на буктюб обществото в САЩ…Даже изглежда леко насилена тази любов като любовта на Клейс…

 

 

Резултат с изображение за clary frayНе се сещам за герой, с който не съм била съгласна поне веднъж, но пък се открояват герои, чийто решения, не съм подкрепяла напълно. Джулиет от „Разбий ме“, Америка от „Изборът“, небезизвестната и гореспоменатата Клеъри от „Реликвите на смъртните“. Какво ги свързва – ниският интелект, егото им, дразнещото им поведение. 😁

  1. „Никога няма да си призная.“ Назовете книга, която ви е срам да кажете, че сте чели или да носите със себе си навън.

Резултат с изображение за забранено преминаването

 

Не съм срещнала тази книга още. Но, ако я срещна ще я поздравя и ще я занеса вкъщи да се поопзнаем. А, ако ми хареса бих я извела и на вечеря. 😁😁😁

 

 

Резултат с изображение за 50 нюанса

 

Мхм, „50 нюанса сиво“ май е най-близко до горното описание, но и за нея не бих казала, че ме е било съвсем срам. Но имаше нотка неудобство, понеже всички други я четяха, а аз много мразя популярни преоценени книги и въпреки това ми беше интересно каква е тази мания, та затова я започнах. Да показвам тази книга насам-натам пред познатите ми бе все едно да заявявам „Хей, чета тази книга, защото всички други я четат, макар и да съм казвала, че не обичам да правя така“. А, също така бях на около 15 години, а точно това четиво не бих го нарекла подходящо за тази възраст.

 

  1. Никога не съм чел нищо толкова сърцераздирателно.“ Назовете книга или поредица, която наистина докосна сърцето ви.

Резултат с изображение за възпламеняване

 

 

„Възпламеняване“. Всичко, в което моята първа истинска книжна любов Пийта участва докосва сърцето ми и не знам дали ще успея да намеря моя Рис в сват на Тамлиновци, но се надявам Пийта да е някъде там и все още свободен, за да го намеря и заключа у нас.

 

 

 

Резултат с изображение за двор от рози и бодли

 

 

 

„Двор от мъгла и ярост“, нужно ли е повече да говоря. Рис и Фейра, и Мор и Амрен, и Касиан и Азриел, и Веларис. ❤

 

 

  1. „Никога не съм се смяла толкова силно!“ Назовете книга, която ви е накрала да се смеете на глас.

Резултат с изображение за „Магнус Чейс и боговете на Асгард – Мечът на лятото“

 

 

„Магнус Чейс и боговете на Асгард – Мечът на лятото“. В същност и 2те книги за Магнус Чейс / слава Богу нямат нищо общо със съименника си и на когото са кръстени г-н Бейн/ са изключително забавни и съм се смяла с глас през цялото време.

 

 

181627_b.jpg

 

В момента чета „Друговремец“ на Диана Габалдон и да си кажа тази книга определено на моменти е много забавна и ме кара се смея на глас.

 

 

 

  1. „Никога не бих могъл да се справя с детството без това.“ Назовете любима книга или поредица от детството си.

Свързано изображение

„Хари Потър“   или „Здрач“…. Често срещано явление … „Здрач“ е книгата отворила вратите за бук обществото на много известни буктубърки. И макар да не бях дете, когато ги четох няма как да им се отрекат заслугите.

Е, както споменах в първи въпрос, като дете не обичах да чета особено много (е, ако питате мен, просто не съм открила правилната книга). Та, когато вече бях на около 14 години, си взех „Здрач“ от библиотеката, и на тази поредица е заслугата в момента да обожавам четенето, няма как да отричам. Честно казано, не мога да кажа, че не бих оцеляла през детството без „Здрач“ или че ми е дала някакви супер важни житейски уроци (по това време си набавях същите с музика). Но пък, както се изрази Дес, „Здрач“ ми отвори вратите към други страхотни книги, за които наистина мога да кажа, че са ме научили на много неща.

Благодарим ви, ако сте стигнали до края. Надяваме се да ви е харесало нашето представяне на този таг, a за него научихме от Али HardbackHoarder

 

 

Вашият коментар

