Shadowhunters сезон 2 епизод 11

Резултат с изображение за shadowhunters logo gif

Здравейте нощни сенки мина доста време от както видяхме за последно ловците. Последното ни ревю за епизод беше на 8ми март (каква дата само, а?). За жалост към момента на това ревю има вече излезли още 1, а може би и 2 нови епизода, за което се извиняваме. Натоварен училищен график ни възпрепятства, но се надявам нещата да се променят скоро.

Без повече приказки към епизода. Ако не сте чели книгите за вас може да има спойлери в това ревю!!!

Новост в сериала е представянето. Явно всеки истински сериал не минава без „АЗ съм….“

Има ли целувка между Клаймън, която да не е прекъсната от Джейс?😁
Саймън и Джейс са любимата ми двойка в сериала. Страхотна игра на актьорите в общите им сцени.
Classic Simon.

Руна за измъчване? Макар и да са бледи спомените ми по детайлите в книгите съм убедена, че тази руна е измислена от сценаристите също както и любимата ни руна за преобразяване. И как изобщо си мислят, че ще има ефект върху това садистично….? Клайва отново показва, че се мисли за всемогъщ и действа нелогично. НО какво беше това с огъня? Напомни ми за част от книгата, в която Джейс беше затворен в нещо подобно именно от тази Инквизиторка ( ако не бъркам )?

Време беше Изи да се изчисти (макар това да е невъзможно в книгите). Но оправданието на Алек, че има грип….Я стига вие сте наполовина ангели едва ли боледувате от грип. Да не говорим, че има руна за лекуване на дълбоки порезни рани, а не могат да се справят с един грип? Как пък не.
И Джейс няма да дойде да види как е. Доста странно. Колкото и да е напечена ситуацията не може да намери 1 минута за нея? Това е нетипично.
Our poor Izzy.

Да я остави сама в най-пиковата част от абстиненцията за мен беше грешка. А да и се довери в този момент беше още по-голяма.
Изи се държеше като абсолютно луда при посещението си при Раф, но ми направи впечатление, че за него може би не е било само заради дрогата.
Как така той се оправи, а тя не? Не е ли еднакво пристрастяващо и за двамата?

Колието счупи ли се? Защо и как? Дали ще го оправят, или историята му вече не е важна? ТЪПО! – 3 мундана (малкото останали свестни мъже помагащи на момиче в беда) на списъка на Изи.
Себастият to the rescue! WHAT? Не знам колко от вас не са запознати с историята му и вероятно се питате, кой е той. Гледайте и ще видите. А за останалите според мен това беше доста добро първо впечатление при положение, че изобщо не ми хареса актьора и малките промени, които направиха

Hi, Sebastian.

Азазел „отвлече“ Изи, подозираме, че иска да освободи Валънтайн и отиваме при него за съвет? Само в главата на Клеъри това може да се получи добре. Любовта наистина е сляпа и батко ви Джейс слуша като покорно, малко кученце вместо да впрегне опитния си мозък в някаква мисъл. Пф. Даже по-лошо той познава Вал, знае, че е капан и въпреки това го прави. Защо?
Не очаквах Клеъри да разбере, че Клейс е възможност още в първия епизод. И понеже тя се разсърди, че не са и казали Джейс глупака реши да и се реваншира с безумния си план. Плюс допълнение, че после Клеъри направи същото нещо със Саймън като си премълча за новините. Много в неин стил.
Ouch.
Can someone say #Clace?

И дръпна му тази реч и какво стана : чувствата замъглиха преценката му? Вкараха ги в капан защото е влюбен в неопитна тъпачка.
Хубавото на тази разкрития е, че поне ни спестиха инцестът от книгите.

От друга страна Изи също постъпва глупаво. Взимаш „Лекарство“ извадено от кутия ( като се случи и  с уин фен-а) , от напълно непознат. Хайде Из не се ли поучи от такива лекарства? Въпросът е това наистина ли е лекарство и изобщо има ли такова нещо? Макар, че му го признавам – историята, начина, по които я представи ме убеди колко иска да ѝ помогне. А после и това за майката. Хайде де! Не, честно, не е възможно да се усъмниш в искреността му, ако разбира се не си чел книгите. 

Oh, Sebastian…

Въпреки че смятам Дом за доста добър в ревливите сцени тази  ми се видя доста смешна. Режисьорското виждане как да протече сцената беше повече от зле, а Дом си върна изражението в стил „Ака ми се“. Много по-реално разстроен изглеждаше, когато каза на Клеъри, че не му е сестра по-рано в епизода.
Но от друга страна ми хареса, че Джейс може да се разкрие пред своя парабатай и това задълбочава връзката им.

Okay. We can’t take this.That Parabatai bond.

Не знаеха какво иска Азазел, но първото, което му казва Магнус е, че Вал ще го заведе до бокала?!?! Още нещо , което продължава да е огромен минус в това шоу за мен лично – Магнус е представен като абсолютен слабак. Висшия магьосник на Бруклин не може да задържи един демон в пентаграма. Ако сте чели книгите и знаете историята на Магнус вероятно сте ядосани колкото мен. И ако той е толкова слаб какво остава за останалите магьосници. Напълно съгласна съм. 

No. No. No. No.

Още нещо, което за мен няма смисъл. Джейс да започне да има специални сили след като разбра, че има ангелска кръв. Хайде де, хора! Знанието не помага с нищо на кръвта. Джейс е другият персонаж, които според мен също представят по-слаб от колкото е. Силно се надявам това да е с цел изграждане на персонажа макар, че за мен и при Джейс и при Магнус няма особен смисъл да ги изграждат като сила, а за Магнус и като характер. Каси го е написала достатъчно добре. Просто трябва да го използват.

Woah.Those eyes.

И то не стига, че специалните му умения се проявиха след като разбра, че е по-ангел от другите, ами и супер измислените сили. Какви са тези светещи очи? Да не объркаха шоуто и да става върколак. И скока беше мноооого зле. Вместо да го халоса, Джейс гледа Азазел лошо ( супер бавна реакция за човек със специални умения).За мен това е пълна глупост. Но да видим как ще го развият. Към момента изобщо не ми харесва как изместват специалните умения на Джейс.

Какво стана накрая? И аз не знам Дес, и аз не знам…

А на вас как ви се стори този епизод като началото на полусезона?Споделете ни мислите си за епизода в коментарите.

Вашият коментар

