Shadowhunters сезон 2 епизод 12

https://i0.wp.com/pa1.narvii.com/6341/0f6e21dd1b1d2dbfb053fb8d3024b0e173c30daa_hq.gif

Здравейте и от мен (Лина)! Най-накрая завърших учебната година и мога пак да се потопя в планините от книги и сериали. Днес ще коментираме Shadowhunters. Цветовете вие си ги знаете, и все пак, моите коментари ще са в зелено, а коментарите на Дес в лилаво.

Без повече отлагане, ревюто съдържа спойлери за епизода и книгите, така че имайте едно на ум докато четете.

Our heart. 💔Нека кажа направо цялата тая работа с размяната на телата – нужно ли беше наистина? Освен, че отново показаха Магнус слаб и странната сцена, в която гледахме буквално как Валънтайн се обяснява в любов на Алек…. Неудобнооо…
Според мен обаче размяната на телата не беше лоша идея (може би бързото решение на проблема провали до някъде идеята на размяната). Видяхме страхотна игра от страна на Хари Шум Джуниър и Алан Ван Спранг. Определено усетих Магнус в тялото на Валантайн и обратното. А актьорската игра беше едно от най-слабите неща в първия сезон. Страхотно е да видим, че в тази насока се работи и то според мен доста усилено. Алан определено не ми вдъхваше особено доверие като актьор до този епизод.
Също така смятам, че беше доста добър тест за Малек и по-специално за Алек, който не съм сигурна, че той издържа.(развитието с демона в книгата беше доста по-различно и мен лично промяната ми хареса понеже не я предвидих, но съм съгласна с Лина, че Магнус отново беше изкаран пълен слабак). И като хвалим актьори – Мат определено предаде доста добре болката и съмненията на Алек.

A little morning kiss.

Започваме епизода с любовно сексуална сцена с Клеъри и Саймън, в която и двамата се държат сякаш не им е за първи път. Мисля си същото както и във всяка тяхна сцена – гади ми се от лигавщини, сега чувството е още по-силно, тъй като са голи в едно легло и няма нужна да ви обяснявам повече. Тук умря имиджа на девственицата Клеъри от книгите, която се пазеше за Джейс (и то чак в 6-та книга, само отбелязвам факти).
П.С Естествено Клеъри се събужда с очната си линия почти непокътната….
Какво по дяволите си мисли, че прави Саймън с това гребло?!
😁

We see you, Simon. 👀Гифчетата слагам специално за Лина. Изобщо не ме изненадва коментара ѝ за Клаймън, даже много ме забавлява.
Обаче Саймън и греблото….Хайде де, Лина. Виж го колко е сладък и идиотски. Чудя се кой от двамата ме забавлява повече. А и не може да гледаме само дупето на Ем…Трябва и жените да оплакнем око. За мен по-интересен е факта, че Клеъри не желае да затвори вратата-Джейс като каже на Саймън, че нямат роднинска връзка. Вместо това я оставя широко отворена в случай, че не се чувства достатъчно добре забавлявана със Саймън (това май не е най-добрият подбор на думи, но ми липсва друг…)

“Sometimes change is good.”

Изи отива на закуска в къщата на Себастиан. Изглежда съвсем е свалила гарда, но мога ли да я виня – той се държи като ангелче, и изглежда като такова, и звучи като такова, толкова добре си играе ролята, че всеки би повярвал. Точки за актьорската игра на Уил, страхотен е.
Тя направо си спа при него. Даже е с негов пуловер. Определено е много доверчива в сравнение с книгата. Сценаристите доста си играят с нейния персонаж. Притеснява ме да не вземат да ги пробват като двойка.
Погледа на Алек, когато видя Себастиян ме уби хаха. Въпросът е не му вярва, защото дойде с Изи или просто по презюмция?

Реплика на деня за мен – If you need a warlock, call Dorothea! Определено много Магнусово, няма що. Ако бях на мястото на Алек изобщо нямаше да се съмнявам в думите на Магнус (в тялото на Валънтайн), че се е случила тази размяна особено, ако живееш в странен магически свят, в който подобни събития са ежедневие и особено, ако гаджето ти магьосник изведнъж започва да се държи необикновено. И особено тъпо е Джейс да не вземе под внимание думите на парабатая си и да отиде право в лапите на Валънтайн без каквато и да е подготовка.
Съгласна! Както казах по-горе за мен това беше тест за Малек и то доста сериозен, с които добре обучени ловци на сенки не се справиха. А Алек като влюбен в Магнус се издъни двойно. Макар че по-скоро съм съгласна с Джейс, че шмекериите на Вал са от всякакво естество и на това ТЯЛО не може да се има вяра.
Бонус точки за точност на Алек все пак.

Bullseye. 🎯

Инквизиторката няма доверие на Клеъри и Джейс, защото са деца на Валънтайн – каква изненада, старата песен на нов глас. Клейва иска да им тества ангелските способности – кой би се съгласил…. О чакайте – Клеъри, разбира се. Понеже е загубила единственото нещо, което и даваше сила и я отличаваше от другите и иска отново да е център на внимание.
Тук ще замълча и тихо ще се посмея в ъгъла на този коментар. #Хранилка

What. Is. Happening.„Доротея, искам да ме научиш да бъда магьосник“ е особено типична и автентична реплика за Магнус, браво Вал, как го измисли, бил забравил как се правели магии…. 😀
Аз за разлика от Лина не се противя на размяната, даже ме забавлява как Магнус/Валантайн постоянно се удря по ръцете сякаш магията, която трябва да излезе от тях е дистанционно без батерии. Но от друга страна – да репликата е подозрителна, но аз не съм особено сигурна в лоялността на Дот. Все пак явно е добра учителка или Валантайн е много схватлив.

Саймън и Изи прекарват време заедно – това вече е друга приказка.
Историята за Роса – странно, и това селфи… (защо,защо)
Мисля, че доста ще трябва да почакаме за Сизи (за нещастие на Лина, Саймън едва ли ще забрави червенокоска скоро)
Относно Роза съм убедена, че е спомената в книгата.
А какъв план очаквате от Изи
все пак е сърдита на Раф, но и тя не е сигурна защо.. А и ако не беше тя кой щеше да им каже, че са страхотна двойка. Отсъствието на Лина и пречи да прощава малките неща хе хе.

Oh, Izzy. 😂

Бойна сцена с Клейс + фалшив скок на Джейс, достоен за филм с Джеки Чан. Комично просто.
tumblr_orgmuyzlcv1urdwd4o1_500Относно скока – мда, но е имало и по-лоши изпълнения като се замисля така, че пак бележим напредък. Нещото, което ме дразни в тази ситуация е, че Джейс изведнъж взе да прави тези акробатики и новоизмислени сили след като разбра, че има ангелска кръв. Че тя си беше там през цялото време защо знанието му придаде сили?
Дом обаче беше сладък и секси.. определено влиза под ко
жата на Джейс с малкото, с което разполага

“And when we suppress them, we are all the more weaker for it.”Сцената с Клеъри и Себастиян – мисля си само колко добре се преструва демонът му с демон. Но пък после показва част от истинската си същност за минутка, за да убеди Клеъри, че увредената и психика подтиска ангелските ѝ сили.
Е в крайна сметка беше прав за това. А и Клеъри е достатъчно наивна да повярва на всеки и за всичко. Защо се изненадва, че знае за руните ѝ…Похвалила се е на всички. Щом Клейва знае каква тайна би могло да е?

И настъпи ключовия момент в сериала, а именно разкритията за семейната история на Джейс. Дали беше твърде бързо – определено. Но всичко досега беше така, включително и разкритието, че Джейс и Клеъри не са брат и сестра, затова няма смисъл от ядосване. В книгата беше хубаво, че тези неща се разкриваха стъпка по стъпка и беше готино да се събират отделните парченца от пъзела. Но поне плюсът от цялата работа е, че скоро ще извъртят всички важни събития от книгите и ще има нови истории от сценаристите на сериала.

What is HAPPENING.

И за мен малко прибързаха с това разкритие. Спокойно можеха да го оставят за финала на сезона, което ме кара да се чудя какво са ни подготвили, за да ни държат на куката… За Клейс обаче не съм съгласна…изключително се радвам, че ни спестиха инцестът.

SCREAMING.Клеъри и Себастиан отново – хубаво, че са запазили намеренията на Себастиан към Клеъри от книгите, въпреки, че обстоятелствата в „Град от стъкло“ бяха доста по-различни, нямаше целувка и все пак, така по-добре се вижда колко сбъркан отвсякъде е той.
Вижда се за челите книгата… За другите определено е ангелче с доста познания и нестандартни методи да помага на хората.

Последната сцена с Джейс и новооткритата му баба ми хареса, хубав край се получи.
Споделям мнението на Лина и хвърлям една хвалба и към Дом (ако не съм го направила до сега)

“Now I know where that bold defiance of yours comes from.”

Кажете ни вашето мнение относно 12-ти епизод. Съжаляваме за известните забавяния, но скоро ще се върнем към нормалния график. До скоро!

Вашият коментар

