Shadowhunters сезон 2 епизод 13

Здравейте ловци на сенки, вампири, върколаци, магьосници и феи!Продължаваме с малко позакъснелите ревюта, но бавно и сигурно навлизаме в график.

Ако ни следите сте запознати с начина на протичане на тези ревюта. Ако сте новобранци:
1во се надяваме да разгледате и другите ни ревюта
2ро Всяка от нас споделя мислите си. Аз (Дес) обикновенно съм многословна и мислите ми прелитат в лилаво, а Лина мисли в зелено.

Толкова по обяснителната част. От тук надолу следват спойлери за епизода и евентуално за книгите.

Тъй като на мен се пада честта да разкостя този епизод първа ще се постарая да съм не толкова многословна и да оставя поле за изява и на Лина.

Съдейки от последното ревю на Лина, съм сигурна, че няма да е доволна от начина, по който започва епизода хи хи.  #КлаймънОщеСеДържи.
These cuties.Виж динамиката между Джейс и Мая беше доста забавна. Защо? Защо Дом е толкова сладък? Определено започвам да харесвам Джейс (а той със сигурност е далеч от книжните ми любимци).😍
Ох, а последвалото с една палава фея…Има ли нужда от коментар. Макар, че съм сигурна, че на Джейс му се случва често съм раздвоена в мнението си колко често се случва на Дом. И след малкия инцидент, динамиката между Мая и Джейс остана доста добра. Започвам да харесвам сериалната Мая, въпреки че бях много разочарована от нея. Това, което видяхме от Джейс и Мая в този епизод да си призная и на мен ми допадна. Остроумните закачки винаги са ми били по вкуса. Сцената с ревнивата любовница беше върха.
Uhhhh. 😳

А какво ще правим този епизод? Ще убиваме ловци! Май им е ред след толкова избити долноземци „по вина на Джейс“.
А Саймън формира култ. Все пак не всеки ден се вижда дневен вампир нали? Зави ми се свят, докато вампирите се опитваха да го склонят да основе свой собствен клан.

Иии Саймън си е Саймън … TMI, Simon. TMI. 😂

Очите, Хари, очите си наследил от майка си… Опс исках да кажа Джейс.. Да очите ти, Джейс, са от майка ти, но по всичко друго си изкопирал баща си. Даже и по пол. Въпреки тъпата забележка (която става още по-тъпа с продължаването на сцената, поне очите не се оказват единственото), Доминик определено се справя блестящо с ролята си в тази сцена, а и в епизода. Каква досетливост от страна на бабата на Джейс да изтъкне колко много прилича на баща си, и как има очите на Селин, и златистата коса, и едва ли не колко очевидно е че е Херондейл… Сякаш беше вчера, когато го убеждаваше, че е одрал кожата на Валънтайн. Но актьорската игра на Доминик определено бележи подобрения, и аз като Дес, започвам да харесвам сериалния Джейс все повече и повече.
А сега #Облаги и #Реакции

Jace Herondale, head of the New York Institute.Alec hearing the news…

Едно нещо не ми стана ясно – Клейва губи позиции над света на долноземците, невинни ловци на сенки умират в резултат на нещо, което изглежда като долноземски бунт, а Инквизиторката твърди, че има по-важни дела в Идрис…какви например –  да пие чай в Аликанте!?  И не е ли твърде очевидно за всички ловци, че баба обявава единствения си внук за глава на института, без изобщо да е нагласено и нечестно. Поне едно е сигурно – нюйорксия институт си мени ръководителите по-често от всеки друг. По средата на втори сезон сме някъде и вече сме имали колко, 4-5, загубих им бройката. 

Не ми стана ясно Магнус защо се разсърди на Алек. Определено не е заради размяната. Посрещането беше топло. И да, може би Алек не се изказа много добре, но Магнус драматизира. Би трябвало да го познава достатъчно, за да знае, че Алек винаги е следвал закона… А алкохола и жените определено са Драматизиране. Алек е млад и неопитен…Какво очаква? На същото мнение съм, даже смятам, че от страната на сериала са решили, че е нужно да има кавга между Алек и Магнус и затова нагласиха това шоу.
Get it, Magnus & Dot.

От пиянството на Магнус обаче излезнаха 2 неща:
1во Успяхме да видим това, в което Хари е най-добър – танците.
2ро Почти разбитото ми сърце повтарящо „Не..не не не…не“ (сигурна съм че знаете къде. Едва ли съм била сама)

Стига бе хора – Доротея, сериозно ли!? Всичките тези ретроспекции за общото им минало ми прозвучаха като приключенията на Камил и Магнус, явно тук Камил е изместена от Дот. Още в началото на сериала не ми изглеждаха особено близки, но явно сега, за целите на епизода, се изисква.

Някой изненада ли се, че хванаха Клеъри? Супер лесно при това. Някой? По-скоро се изненадах, че не я хванаха, а само и изкъртиха главата… Не, че заслугата беше нейна. Хаха, предвидимо беше…

“Clary, are you okay?"😱

What are you doing, Imogen?…

Домашни любимци долноземци – Йееееий! Кой се вънува? И не само, че ще ги чипираме, ами и за най-сигурно отиваме първо при Мая, защото доста затоплихме отношения на по питие…
Разбирам Джейс в желанието му да се докаже достоен за поредната фамилия (и то не коя да е). Със сигурност в този епизод му беше доста трудно да угоди на хората, които го познават и обичат и на новооткритото си семейство в лицето на Инквизитора и нейните очаквания за него. Но определено ми омръзна да виждам как Мая сритва задника на Джейс.
И как така отиват само с едно чипче…..? Мая го срита, а Клеъри го довърши с малката си реч. Интересно как никой не погледна от неговата страна (освен Мая).

Така, Джейс си го проси просто. 1.Разбира, че е нужно да се сложат чипове за проследяване на долноземците, които са горди и свободолюбиви по принцип, и без това не обичат да се занимават с клейва и ловците, камоли да изпълняват заповедите им като кротки кученца. 2. Естествено къде да отиде за тази цел, освен в най-претъпкания долноземски бар в час пик, той и още един ловец на сенки, който изглежда служи за пренасяне на единствения чип. 3. Чакай, но с кого да заговори на тази тема. Не е ли Мая, гордото и бясно момиче, което му е сритвало задника не веднъж, с може би крайно предвидимата реакция на действията на клейва, най-подходящия човек за тая работа. Аплодисменти ,Джейс! Ти успя, ти си най-подходящия човек за постта ръководител на института в Ню Йорк. Ясно е, че иска да се докаже, но начина това да се случи беше особено забавен.

Bam. 👊

Затварянето на Мая и Саймън в една килия ми донесе доста книжа носталгия и се замислих дали няма да произлезе нещо от това, но само времето ще покаже.
А след това и нечуваното се случи.. Джейс се извини. Клеъри усърдно му влияе.

Кой или кои убиват ловците. До момента на разкритието мислех, че е един друг определен човек. Но за тези незапознати с книгите просто ще кажа, че не беше развратната фея на Джейс. А и е доста странно една единствена фея да причини толкова поражения на ловците сам сама…Хайде де. Предполага се, че това са обучени мъже и жени ( без скъпата ни Клеъри – на нея и цял живот обучение няма да ѝ стигне). Обучени да се бият с демони и полудемони… И от къде се сдоби с всички тези „трофеи“?
За Макс определено бях доста притеснена и определено надушвам, че не го върнаха за добро. Ще поживеем, ще видим. Да, и аз също смятах, че когато Макс изчезна, ще се случи точно онова нещо от книгите, но явно не е било сега момента.
NOT. OUR. MAX.

Предотвратихме бунт на долноземците и убийства на ловци, имаме нов директор на института, пийнахаме, потанцувахме…остава да попеем. Признавам му го на Алберто добре се справи. Песента хич не беше лоша. Да, и на мен ми хареса, стига да не беше противната Клеъри да припява текста на заден фон, но пък усещам, че времето им изтича :D. 

SIMON. KILLING. IT.

Имахме и сдобрявания (Малек сърцето ми се сгоби), и много, много целувки в този епизод, но тази мен лично ме отвя… Макар, че до някъде беше логично. Отмъстителен секс – Мая харесва Саймън, Джейс е влюбен в Клеъри… Американска му работа. А и го видях преди да гледам епизода и бях в потрес хаха.

Е, не го очаквах, но пък какво толкова… Нека и Клеъри малко да страда, че не може да ги има и двамата, когато пожелае. Смешното е как Клеъри тъкмо направи добро впечатление на Мая с вдъхновяващото си слово пред инквизиторката, и ако не бяха ясни одобрителните погледи на Мая тогава, то разговора и с Джейс беше достатъчен да усетим приближаващо приятелство между тези двете. Но не и точно сега, когато Мая спа с Джейс, тайния възлюбен на Клеъри. Приятелството се отлага за неизвестен период от време. 

Yup. Our jaws are dropped.

Действията на феичката си имат последвия – предполагам в следващия епизод ловците ще си имат вземане даване с феите, а един бог знае това докъде ще ни доведе. Само се моля мазния Мелиорн да не присъства във всички сцени с Изи, защото и аз като Рафаел хич му нямам доверие. 

А вие какво мислите за епизод 14? И очаквахте ли последната сцена? 

Вашият коментар

