Shadowhunters сезон 2 епизод 14

https://i0.wp.com/pa1.narvii.com/6341/0f6e21dd1b1d2dbfb053fb8d3024b0e173c30daa_hq.gif

Привет отново! Задаваме се с още едно ревю за ловците. Днес излиза и 15-ти епизод, така че не сме съвсем закъснели. Както винаги моите мисли (Лина) ще са в зелено, а мислите на Дес в лилаво. Без повече въведения, нека започваме с обсъждането на епизода.

Тази статия съдържа спойлери за сериала и евентуално книгите! Предупредени сте.

Какво начало само – няма как да не се върне човек в сцената от филма, където другия Джейс свиреше същата мелодия на Бетовен. Поне тук не се обяснява ефектът и върху демоните. Себастиян влиза, пляскайки бавно, също като типичен злодей. Заговарят за „огнената“ Клеъри и тя взе, че влезе в същия момент и развали задушевния разговор.
Аз пък хич не се сетих за тази сцена, за която говори Лина. Бях заета с друго. Забелязах завист.
И никой ли не се пита как господин „Сега Пристигнах“ знае всичко?

tumblr_os6izixokk1urdwd4o1_500

С една фраза целия епизод може да се дефинира като развитие на дипломатически отношения из долноземския свят, доколкото може да се говори за дипломация тук. Алек раздава нови заповеди като ръководител на института. Това, което ме изненада обаче е съпротивата на Люк да се стоплят отношенията между ловци и долноземци. Добре, донякъде схващам защо е скептичен отначало, и как иска действия, а не думи, грижа го е за хората му, разбираемо е. Но не разбирам как Люк, един от най-здравомислещите и разумни хора в сериала, ще действа толкова импулсивно, емоционално, и направо детинско, слушайки как анонимен зложелател желае от сърце да му помогне да убие Валънтайн… Просто не мога да си го обясня, не беше автентично за героя.
Нещо, с което прибързаха малко според мен е тези опити на Алек да има мир и сътрудничество между ловците  и долноземците. С всичките си нови отговорности, любов и проблемите, които ги съпътстват персонажа му някак се изгуби за мен. Твърде бързо се отдели от групата и стана възрастен, отговорен..
А тези двамата са доста смели да хулят Алек точно до Изи…аз не бих!
Относно Люк споделям мнението на Лина – ирационален, нелогичен и дори егоистичен. Неразбираем образ за мен. От смърта на Джослин и последвалото избиване на долноземци тотално забрави за всички връзки, които има с хората. Заслепен от идеята за отмъщение. Сериала има склонност не само да ме накра да харесам персонажи и двойки, които преди не съм харесвала, но и обратното. Със сигурност сериалните Люк и Мая обират лошото  до тук.


tumblr_os6j836n1p1urdwd4o1_500

Сцената с книжния клуб на Джейс – умирам от смях!
Къде е този книжен клуб и как да се запиша в него? От чисто любопитство разбира се. Все пак имаме книжен блог…Да видим какво четат там. А физиономията на Алек е безценна.
tumblr_os6j6kjtew1urdwd4o1_500

Така, Алек възлага мисия на Джейс и Клеъри, повтарям – Джейс и Клеъри, не на Джейс, Клеъри и Саймън. Да, вярно, за никого не е тайна, че не изпитвам никакви симпатии към екранната двойка Саймън и Клеъри, но това вече минава всички граници. Държат се като онези досадни влюбени, които са неразделни, буквално неразделни, дори и за секунда не могат да правят друго, освен да се държат за ръце и да се натискат. Да, шегата с чара беше добра, но когато Джейс казва, че е сериозна работа Клеъри продължава да се кикоти като тъпото същество, което всъщност е… Защо ли Джейс не доведе Мая? Може би защото взема професионалния си дълг като ловец на сенки малко по-насериозно. Съчувствах на Джейс, все едно беше завел две дечица на лунапарк в земите на феите. Всяка негова втора дума беше „Не пипай това, не пипай онова“, „Опасно е“, „Някой може да пострада“, „Сериозно е“…
Аз лично до някъде разбирам Саймън. След толкова време във приятелската зона определено не бих оставила приятелката си с Джейс на магическо място. Още по-малко, когато знам, че тя има някакви чувства към него.
Че Клеъри е мега зле що се отнася до важни решения няма спор. За толкова време не придоби капка опит и рационална мисъл.

 tumblr_os6jbszncz1urdwd4o1_500       tumblr_os6jhdqvfe1urdwd4o1_500

Мерис се завръща, по незнайно какви причини, и приветсва успеха на сина си. Предполагам получи това, което желаеше от самото начало, властта да е в Лайтууд.
Мисля, че тук избързват и с промяната на Мерис (до която Лина май не е стигнала в книгата)

 tumblr_os6jilbqmi1urdwd4o1_500

Ох, Изи и Себастиан. Колкото и съзнанието ми да се противи, не мога да оспоря колко добре изглежда Себастиян, освен че е супер чаровен с тази невинна усмивка, британския му акцент ме убива. Изглежда толкова загрижен, притеснен, дава добри съвети на Изи. И в същото време в ума ми си казвам „Знаеш, че той не трябва да се навърта около нея, не е на добре….“
Една от любимите ми сцени. И колко сладък беше гледайки Изи от земята.
За мен лично Себастиян е сред любимците ми и бях много притеснена след избора на актьор. Сега мога да кажа само : „Браво!Браво Уил!“

tumblr_os6jknk9xw1urdwd4o1_500

Какви са тея огнени писма, които получава Люк. Това, което мисля за постъпката му го написах отгоре, но определено ми е интересно кой е човекът на телефона. Тая тъпата полицайка хич не ми харесва. Стига Люк, не се ли замисли какво по дяволите прави тя посред нощ до китайския ресторант, следи ли го наистина, искала помощ за някаква документация, изобщо не е подозрително, как ли пък не.

tumblr_os6jolcbgb1urdwd4o1_500

Малек в този епизод – по-студено нямаше как да се държат. Разбирам, че Алек има да се доказва като лидер пред ловците, и да има връзка с долноземец не е най-удачното нещо за момента, но не можеше ли да се държи по-мило, не осъзнава ли, че наранява Магнус?
Определено не съм съгласна. Според мен Лина е на двата полюса със Клаймън и Малек и ги съди доста строго. Не смятам, че Магнус имаше за какво да се сърди в тази сцена или в предишния епизод. Според мен беше повече от забавно да ги видя професионални и все пак хитрата усмивка на Алек след това…
tumblr_os6k78sfkn1urdwd4o1_500

Обратно в света на феите. Беше странно кралицата да е в образа на дете, май предпочитах да си изглежда нормално. Тази малката говори странно, личи си, че не е обиграна актриса, но пък се справи добре, пресъздавайки ролята на кралицата на феите.
Съгласна и съгласна. И аз се изненадах от детския вид на кралицата, но обяснението на Джейс  ми допадна и се надявам, ако смятат да следват историята ѝ да сменят актрисата. Определено нищо не и разбирах като говореше, но въпреки това смятам, че е доста добре подбрана. Виждам фейското в нея.
Иска ми се да отделя минутка и за самия двор на феите. Намерих няколко проблема :
1во Чак пък толкова красиво не е.. Според мен си личи липсата на средства в това отношение. На мен лично ми изглежда по-скоро евтино.
2ро в целия двор има всичко на всичко 5 феи. Наистина ли?

Към служебното събрание – отново, с младите и лесно палещи се Рафаел и Мелиорн на една маса, никой не би си помислил, че този, който ще направи сцена и ще си тръгне е Люк…
Пак ще кажа изключително ирационален персонаж е Люк за мен.

Реплика на деня. Не мога просто.
Направо ме разби. Смях се с глас!

 tumblr_os6kn6cadf1urdwd4o1_500

Заплашителна и изпълнена с напрежение сцена между Себастиан и Рафаел, и то относно Изабел, ето на това се казва шоу. Хареса ми много, добра актьорска игра и за двамата.
Колкото и Сизи да са ми любимци…просто не мога да отрека химията между Ем и Дейвид…  и няма как да не шипвам Изиел ьхахьха или както там им е името.  Сериала определено ме кара да харесвам неочаквани хора и двойки.
А Раф колко е проницателен. Динамиката между него и Себастиян също ми се стори доста интересна (струва ли ми се или Себастиян сваля Изи?)

Забелязахте ли колко бързо Себастиян превключва от едно състояние в друго?
Факта, че Уил е толкова висок много ме дразни. Само до Алек седи добре и определено кадрите не изглеждат толкова впечатляващи при разликата във височината.

Люк препуска по коридора към целтта си, но за съжаление се натъква на разкайващата се Мерис, която желае стопляне на отношенията. Сега ли намери, това беше грубо и неудобно, но човекът си има Валънтайн за убиване, не бива да пропуска нито една ценна секунда, нищо че до сега е имал безброй подходящи моменти, в които е бил способен да го убие….

Заветната сцена с целувката. Мисля, че няма какво толкова да се каже, особено за хората, които бяха на ясно с това какво щеше да се случи от книгата. Сигурна съм, че и кратка миловидна целувка щеше да свърши работа, но не, намесиха се и ръце и прочие. Харесва ми как запазиха реакцията на Саймън от книгите, той си тръгна, а Клеъри дори не го забеляза. 

tumblr_os6krgooyl1urdwd4o1_500

При прочутата целувка в двора на Феите слава Богу ни беше спестено Клейс още да смятат, че са брат и сестра. НО горкия Саймън. Макар че сам си е виновен. Напъваше се да ходи с тях, сгафи при дървото (което мен лично ме издразни понеже гафа в книгата е на най-неочаквания – човек Клеъри), каза че двора е романтичен… А и няма как да не е подозирал. Сигурна съм, че Лина подскача от щастие на гроба на Клаймън…. Но с нарастналата ми нова любов към Джейс не ми се иска Клеъри да е и с него ьхахьах
И на Джейс не му е леко. 2 пъти по ред да чуеш „Това не значи нищо“ … Имайте милост!
А разликата в целувките…..беше повече от очевидна. И не съм съгласна ОТНОВО с Лина, че друга целувка би свършила работа. Нито Саймън щеше да е толкова повлиян, нито щяха да се видят истинските чувства между Клеъри и Джейс.
Кого да съжалиш по-напред?

И отново много кофти ефект… Фалшивите скоци на Джейс са на светлинни години от този храст!

Сцената с Мерис и Изабел. Все пак съхраниха факта от книгите, че Изи е научила първа за изневярата на баща си. Бори се за любовта като брат си! Хмм, точно в този епизод, а и в миналия, Алек не изглежда много да се бори, но щом казваш, Мерис.
Все още ме изумява невероятно добрият кастинг. Сцената беше красива и емоционална.

tumblr_os6l0y5rxw1urdwd4o1_500

Ето ги и Люк и Валънтайн, лице в лице. Беше повече от очаквано, че Себастиан и Алек се намесиха навреме. Себастиан подшушва нещичко на Валънтайн – усещам предисторията… Алек и Себастиан разпитват Люк, и отново, от устата на Алек, постъпката на върколака изглежда толкова необмислена и тъпа…  tumblr_os6l94ky9j1urdwd4o1_500       tumblr_os6lamibvk1urdwd4o1_500

Изи и Рафаел – край на историята, Рафаел е прав, ако тезата на Себастиян, че тя вече не е пристрастена, но той е, е вярна. По-добре е така, и е още по-добре за Себастиан, ако реши да напада сега, със сигурност целеше това.
По-горе казах, но все пак. Харесвам идеята за Раф и Изи в по-здравословна връзка. Актьорите определено имат химия.

tumblr_os6lditjky1urdwd4o1_500

Клеъри се извинява на Саймън, без особен резултат. Ето ти сега Клеъри, докъде стигна с глупостта си. Не знам дали Клаймън са до тук или Саймън ще и прости.tumblr_os6lji3m7p1urdwd4o1_500

Епизода завършва така както и започна. Изглежда Валънтайн е добър учител по пияно, не мислите ли? Не знам какво по дяволите се случи в последната сцена и кой беше заключен в килера на Себастиан, но определено имаме наченки на разобличаването му.
Аз не съм съгласна…. Според мен Себастиян копираше Джейс. Както е изкопирал и ястието, за което обясняваше на Изи в апартамента си.
Относно затворника –
Себастиян ли помагаше на Люк? Или е хванал този, които се опита да му помогне? Или…… другата ми версия ще я задържа за себе си.. все пак не искам да споилвам от книгата.
НО и първоначално помислих, че е хванал Вал. След 200 гледания видях коса, а не гола глава както ми се видя в началото…
Оства да гледаме, за да разберем

tumblr_os6lmbghoq1urdwd4o1_500

В заключение за епизода и сериала до тук искам да кажа само, че за мен Блондините откраднаха шоуто и засенчиха всички останали.

А вие какво мислите за епизода? Кой според вас се опита да убие Валънтайн чрез Люк, и кой е затворника на Себастиан?

 

Вашият коментар

