„В реалния живот“ книжен таг

Здравейте, читатели! Днес решихме да направим един доста интересен таг, който видяхме от Али (линк към нейното видео). Специално аз, Лина, като отдаден читател, доста пъти съм си въобразявала, че героите, за които чета в книгите реално съществуват. Естествено, знам че не е вярно, не съм чак толкова луда, но това не ми пречи да си мисля така. Така че ето един таг за останалите хора като мен – представете си какви биха били героите от любимите ви книги в реалния живот. Относно точния превод на въпросите – аз така ги разбирам, не съм експерт по английски език. Да започваме!

 

1.Герой, който би се застъпил за беззащитен и онеправдан човек?

 

ЛИНА: За тази категория бих посочила Каол от „Стъкленият трон“. Той винаги е бил любезен и мил, но също така и дисциплиниран войник и смятам, че спокойно би защитил човек в нужда. Същото би направила и Лизандра, отново от тази поредица, и без това вече се е жертвала за Еванджелин, така че знаем, че е способна на това. Освен това е толкова сърдечна и мила и става особено агресивна, ако наранят хората, които обича.

 

 

Свързано изображение

 

 

ДЕС: Няма как да не спомена моето момче Пийта точно тук в тази категория. Кой би бил по-яростен защитник на онеправданите от момчето с хляба?

 

2.Герой, който е невеж в любовта?

Резултат с изображение за ron weasley gifЛИНА: Относно този въпрос, разбирам герой, който няма никакъв опит или усет за любовта, дори ако е очевидно, че друг герой има чувства към него. Такъв герой за мен е Рон от поредицата „Хари Потър“. Момчето не разбираше нищо от любовта, особено в началото, един такъв свит и срамежлив, свалките не са неговото нещо определено. Добре, че Хърмаяни е негова противоположност и го допълваше.

Резултат с изображение за alec lightwood gifДЕС:  Мисля, че доста от представителите на YA жанра са точно такива. Колебая се дали да открадна отговора на Али или да кажа Алек от „Реликвите на смъртните“. Макар да смятам Фейра за доста невежа в това отношение ще остана с Алек. Невеж със сигурност и като бонус да се хване с тооооооолкова опитен партньор. Така не се прави сефте, но когато е истинско е истинско. И макар Алек да допусна грешки любовта победи всичко.

3.Герой, към когото бих се обърнала за съвет?

Резултат с изображение за mor amren

 

 

ЛИНА: Зависи от вида съвет и сериозността на ситуацията, но за най-ежедневни неща винаги бих се обърнала към Мор и Амрен, тъй като те са направо две различни гледни точки на която и да е ситуация, пък и са ми близки до сърцето, знаете. 😀

 

 

“ We are the center. ” Sydney and Adrian from the Bloodlines series by Richelle Mead.

 

 

ДЕС: В съзнанието ми изниква Сидни от „Кръвни връзки“. Интелигентна и с опит в доста неща, а и готова винаги да помогне в кофти ситуация. Стратегическото и мислене също би било от полза и за малка и за по-голяма нужда от съвет.

4.Герой, който би станал успешен ютубър?

Резултат с изображение за katy obsidian

 

ЛИНА: Кейти от „Обсидиан“ и без това си има книжен блог, определено следващата стъпка е да прави видео ревюта.

 

 

Свързано изображениеДЕС: Защо не Мади от „Всичко всичко“. И то не просто ютубър, а един чудесен буктюбър. Вече е готова с четенето и ревютата. Има опит и с говоренето пред камера, макар и на други теми. Какво повече и трябва? Освен да се наслаждава на живота извън къщата си!

5.Герой, с когото би се радвал да изпиете по бира?

Резултат с изображение за throne of glass manon

 

 

ЛИНА: Манон от поредицата „Стъкленият трон“ би била добър избор, както и Амани от току-що прочетената от мен книга „Дете на пустинята“, стига разбира се да не ме отрови и ограби. 😀

 

 

 

Резултат с изображение за sevro au barca

 

ДЕС: О, колко забавно прекарване би било със Севро от „Червен изгрев“ и пиячка. Определено бих искала да имам такъв приятел не само за по бира.

6. Герой, който би участвал в риалити шоу?

Свързано изображениеЛИНА: Ами Магнус е страхотен избор, точно в десетката, но не искам да повтарям Али от видеото, така че ще кажа Изи. Тя също има качествата да участва в риалити и камерата определено я обича. Винаги се стреми да е е центъра на вниманието и има нужното самочувствие. Аз да си кажа, че хич не си падам по подобни предавания, но нейното риалити шоу бих го гледала.

Свързано изображениеДЕС: След като Лина отговори на въпросите направихме малко обсъждане, и въпреки че Али закова този въпрос с отговора си,  също бих казала Изабел от „Реликвите на смъртните“. Няма ли да е супер забавно риалити да гледате пиянските изцепки на Саймън, а в свободното си време да пребива здравеняци и демони? А случайно (или не толкова случайно) попадналия в кадър Алек….. БЕЗЦЕННО!

7.Герой, с когото бих искала да се срещна на плажа?

 

 

ЛИНА: Тук всички казват Роуан, защото….има ли нужда да обяснявам защо – върховно тяло и висок, с бяла коса, зелени очи и татуси по цялото тяло. Но всеки герой с хубаво тяло и чаровна усмивка би свършил работа за тази категория.

 

Свързано изображение

 

ДЕС:  Към върховното тяло и татусите хвърлям и страхотна личност в лицето на Джейкъб Блек от „Здрач“. Особено, ако е в тялото на Тайлър Лаутнър… И двамата са ми слабост от далечното тинейджърство….
Почетно споменаване : Уил от „Последната песен“ в тялото на Лиъм Хемсуърт (да обхванем и картата ВИСОК)

8.Герой, за когото бих искала да работя?

Резултат с изображение за cena hunger games gifЛИНА: Ами аз не съм точно мечтания работник на всеки работодател, като за начало бих предпочела да работя за себе си, но това тук не е вариант, така че, ако все пак се наложи да работя за друг, бих искала този друг да е много разбран човек и да ми дава свободата да правя нещата по мой си начин. Освен това не съм типажа работохолик при всички условия, тъй като ми е задължително да си обичам работата. Затова си мисля, че разбиране бих получила само при друг такъв човек. И си мисля за такъв човек…. и ми хрумна…много random герой, но Цина от „Игрите на глада“. И без това най-голямата ми мечта е да стана моден дизайнер, ето на… 😀

Резултат с изображение за newt scamander gifДЕС: ООоо в момента, в който отворих страницата си с прочетени книги в Goodreads ме осени. Определено бих искала да работя за Нют Скамандър. Даже не бих излизала от куфара, ако ми носи храна. Ако ли не ще взимам от животните. Както казва и Лина…. и без това искам да работя в резерват в Африка. Защо не в куфар-резерват, който може да иде навсякъде?

9.Герой, който би могъл да получи нервна криза на публично място?

Резултат с изображение за Juliette Ferrars

 

ЛИНА: Ох, няма как да не отговоря Джулиет от „Разбий ме“, тя е вероятно най-емоционално нестабилният герой, за когото съм чела. Нищо чудно да избухне изведнъж като толкова време е нямала проводник на чувствата си.

 

 

Резултат с изображение за will herondale art

 

ДЕС: ЪъЪъЪ! Тук ми е трудно да отговоря. НО ще кажа Уил Херондейл!!!! С всички негови тайни, проблеми, заблуждения и егоизъм и всичко това скрито под маската на непукист. Тиктакаща бомба!

10. Герой, който би бил най-лошия кошмар на отдел „Човешки ресурси“  в офиса?

Свързано изображение

 

 

ЛИНА: Касиан е добро попадение за този въпрос, самонадеян и свободолюбив, винаги ще се противи на шефовете, а и сигурно ще сваля всичките си симпатични колежки.

 

 

 

Резултат с изображение за fred and george weasley gif

 

ДЕС: Фред и Джордж Уизли! Не стига, че са магьосници, ами и всичките им маймунджилъци. Щом Ъмбридж не можа да ги кротне кой би могъл?

 

Ако тагът ви е харесал чувствайте се тагнати. Бихме се радвали да научим отговорите ви.

2 thoughts on “„В реалния живот“ книжен таг

Вашият коментар

