„Легендата“ на Мари Лу – Мнение Дес

Здравейте читатели от всички видове, светове и галактики. Днешният пост ще бъде малко по-различен. Днес няма да видите разкостена книгата и всичките и важни моменти. Днес ще прочетете само и единствено мнението ми за тази книга. А то ще бъде кратко и непопулярно.

Legend by Marie LuБез повече излишни приказки…. Книгата не ми хареса. Стилът на писане на авторката не ми допадна в началото, а после вече не ми правеше впечатление, защото всеки път щом подхванех книгата заспивах.
Персонажите или ми бяха скучни или изобщо не ме интересуваше какво се случва с тях. Историята им ми се видя скучна и предвидима (макар да имаше едно-две неща, които ме изненадаха може би защото се събуждах от сън).

За мен беше огромна борба да довърша книгата и се чувствам Герой😉, че успях да я завърша. Макар на два пъти да се отказвах.

До 99 страница беше пълна скука, главната героиня ме дразнеше повече и от Клеъри от „Реликвите на смъртните“ (което смятах за невъзможно). НО, ако успеете да избутате до там има леко раздвижване.

Романса в книгата беше направо като изсмукан от пръстите за мен. Любов от пръв поглед…. добре, но това ли беше начина да протече тази линия? Не мисля.

Положителни в книгата за мен бяха идеята за разказ от две различни лица. И по този повод вторият разказвач и главен герой Дей. Макар и в неговата история да имаше доста дразнещи елементи той държеше вниманието ми през цялото време (а неговите глави са по-къси).

Daniel Altan Wing

Както казва Райс от „Четат ли двама“ това просто не беше моята чаша чай…или кафе…или сок… Просто meh…

Странното в цялата история е, че от библиотеката не ми разрешиха да взема цялата поредица наведнъж и аз малко се ядосах…. И това, ако не е лошо пророчество?!??!?!

На книгата дадох 2 звезди. Силно се колебаех за оценката ѝ, но тъй като в GoodReads няма половинки реших да я ощетят с една такава.

Аз лично не смятам да продължавам с поредицата и да се измъчвам, да губя време за книга, която би могла да бъде моята чаша чай. Още повече ме отказа и ревюто на Стан от Bookish Universe. А за да не се изкушавам върнах книгите в библиотеката.

Вашият коментар

