Shadowhunters сезон 2 епизод 15

https://i0.wp.com/pa1.narvii.com/6341/0f6e21dd1b1d2dbfb053fb8d3024b0e173c30daa_hq.gif

Здравейте ангели и долноземци! Дойде и това време от седмицата. Извиняваме се, че ревюто се забави отново, но напоследък субтитрите също се бавят, а преди да обсъдим епизода с вас искаме да сме сигурни, че сме разбрали всичко точно.
Както знаете вече аз мисля в лилаво, а Лина и мислите ѝ достигат до вас в зелено.

Без повече приказки към ревюто, което съдържа спойлери.

С трагичната смърт на Клаймън, Саймън доказва, че макар и необикновен вампир все пак е обикновен тийнейджър. Разбитото сърце винаги води до давене на мъката в алкохол. Макар изборът на сценаристите да беше малко странен според мен…. аз лично си спомням един много забавен пиян Саймън и се надявам да го видим и в тази му пиянска светлина!
Чудите се как изглежда човек, на когото са му потънали гемиите – Саймън в първа сцена.
Къде е Мая? Хмм, и аз това се зачудих.
Забелязахте ли, че във всеки кадър плазмата беше на различно ниво в чашите? хах… Според мен за всички беше ясно, че Саймън няма да свърши добре след ходенето в клуба.

The hard stuff. *gulp*

It’s okay, Alec. You don’t have to put on a shirt for us. _ _ _ Sneak peek photo from Monday’s all new episode of Shadowhunters.

 

 

Ъъъъъъъъъ Резултат с изображение за drooling gif Някой друг?

 

 

За първи път се случва Джейс да ме издразни с това, което казва. Когато разбра, че с Клеъри не са роднини реши, че е по-добре да ги остави да имат нещо хубаво…, а сега? Какво толкова се промени? Изи определено му даде добър съвет.
Даде и страхотен съвет на Клеъри, но тя си е типичната Клеъри, неопитна и глуха за чужди съвети. Според мен колкото повече притиска Саймън и иска да му се обяснява, толкова по-виновна изглежда.

И аз бях малко недоволна от позицията на Джейс – вместо да прояви разбиране поне що се отнася до Саймън и обърканата Клеъри, той си решава, че между тях трябва да има нещо. Браво на Изи, само дано някой се вслушва в съветите ѝ.

Интересно ми е какво мисли колежката за малкия разговор на Клаймън. Лина?
Само се надявам да ограничат ревливите сцени на Кат… изключително грозна е в тях, определено не се справя и главата и изглежда огромна.
Алберто обаче го закова. Определено ми е кофти за Саймън.

Ще ти кажа какво мисля – хареса ми много, особено изпълнението и репликите от страна на Саймън. Просто те кара да му съчувстваш. Много е добре, че най-накрая вместо да се натискат и да си говорят банални романтични неща, Клеъри и Саймън разговарят като сериозни и пораснали хора. Видяхме и сблъсъка на начините, по които двамата дефинират любовта им. Жалко, че Клеъри май не разбра какво искаше да и каже Саймън и въпреки разговора си с Изи, си мисли, че дълбоко в сърцето си обича Саймън много повече. А то не е така, дори и кралицата го посочи. Жалко е когато сама не може да разбере чувствата си. По-късно в епизода отново имаме разговор между Клеъри и Саймън и отново тя си мисли, че може да замаже ситуацията, но не е толкова просто.
“Look me in the eye, and tell me that you don’t have any feeling for him.” Uh oh…

Въпреки че сериалът много се подобри, продължават да пускат по някоя и друга глупост. Какво беше това с Валънтайн и премахването на руната на кръга? Защо изобщо беше нужно? Тези минутки и средства можеха да бъдат използвани за нещо друго. Уреда изглеждаше като самобръсначка! Уреда определено изглеждаше странно. Ако не друго поне имахме добър разговор/опозиция на Валънтайн и Джейс.

Изи е във вихъра си днес. Алек също беше посъветван повече от блестящо. И макар първоначално да не прие съвета ѝ, все пак разбра, че е права.
И до кога само ще споменават Катерина? Ще я видим ли скоро? Много се надявам.
Съгласна съм относно Изи, много успешен епизод за нея.

Представиха ни още един важен за поредиците персонаж – Ейлин. По-интересното е обаче, че някой не реагира добре. Хванат неподготвен за първи път, от както се появи. Искам да кажа, че аз вече навлизам в територии от поредицата, които не са ми познати, тъй като не съм чела книги 5 и 6. Затова и сериала започва да ме изненадва все повече и повече, но аз съм наясно за спойлерите. От тук нататък, вече е невъзможно да се избягват. 

Boo? 👻

Ееееееее, разбрахме кого е хванал Себастиан. Хванал е Себастиан. Това за мен лично беше малко странно направено, но с времето може би свиквам с идеята и не ми се струва, чак толкова лоша идея. Явно все пак фалшивият Себастиан е помогал на Люк да стигне до Валънтайн.

Доста бях изненадана от тази сцена, даже трябваше да си пусна паузата и да помисля и все още съм объркана как стават тези неща. Но както вече казах, тук вече книжното съдържание ми е непознато и аз самата не знам много за Себастиан.

WOAH. WOAH. WOAH. 😳

Е, както и мислех изпълненията на Саймън не свършиха добре. Оказа се убиец. И то такъв, който го залавят доста лесно. Интересно ми е тази странна полицайка от къде пък набара отпечатъците на първо време. Разбира се, всички познаваме Саймън и знаем, че не би го направил. Но проблемите не бяха малко за него и в този епизод. Лично за мен сцената в колата беше много забавна. Всъщност ако трябва да сме напълно честни, в истинския живот нито полицайката имаше право да извършва не регламентиран разпит, нито Саймън трябваше да ѝ отговоря, но пък поне се получи смешен диалог.

“You’re under arrest.”

Време беше и за Саймън да се поразкърши малко. Справи се доста добре.

*Bam.*

Понеже в сериала има само една истинска двойка (поне според мен) Малек най-емоционалната и истинска сцена беше между тях. Красива, добър диалог, добра игра (според мен само прегръдките им са малко неловки още, но усилено работят над това да не показват, че и двамата актьори все пак са хетеросексуални). Бонус точки за малкия Магнус. Много добра сцена и според мен, емоции, страхотна игра, браво на Хари и Матю. 
Our #Malec heart. 💓

Саймън и Клеъри също проведоха разговора си и остана мисията на деня.
Някой съмняваше ли се в неуспеха ѝ? Дънкан с голямата уста се показва втори епизод по ред и ние трябва да му вярваме как не.Защо изобщо оставиха Вал на него? Още като го видях в началото не епизода съдбата му ми беше ясна. Хубаво щеше да е да обяснят как така стана тази работа с портала обаче.

Сцената с портала – изключително забавно. Дори я превъртях и я показах на брат ми. Ето така НЕ се транспортира най-опасния престъпник за ловците. Но пък някой очакваше ли изобщо Валънтайн да стигне благополучно в Аликанте? Не и аз. Чудех се кога точно щеше да се измъкне.
Аликанте ми хареса доста повече от Двора на феите макар да беше доста СиДжиАй. Ще видим как ще се справят в следващия епизод с това.
Хубаво беше, определено по-добре от Двора на феите, както казва Дес. За първи кадър на Идрис, привлякоха любопитството ми.

Uh oh…

И отново финалът беше „КАКВО ПО ДЯВОЛИТЕ?“. Бях забравила за тази отвратителна руна. Аз лично имам нужда да науча повече за това. Но определено Картата Себастиан беше изиграна напълно. Вече знаем кой е той. Отново голямо разкритие, което ме кара да се чудя какъв финал са ни подготвили.

Тук всички хора, които не подозират нищо за Себастиан сигурно реагират бурно. Аз лично бях сигурна за руната, щом видях и дубликата Себастиан, но бях изненадана колко гнусно и сякаш взето от филм на ужасите изглежда тялото на Джонатан. Но нямам търпение за 16-ти епизод, който на всичкото отгоре е режисиран от Пол Уесли и всички тийзъри обещават да е епичен. 🙂 

“Hello, father…” 😳

А вие вълнувате ли се за следващия епизод 16 „Day of Atonement“? 

 

 

 

Вашият коментар

